پیش‌شماره نشریه «سی‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان» در روز ملی سینما منتشر شد.

چارسو پرس: به نقل از امور ارتباطات رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، امسال هم جشنواره با انتشار نشریه ویژه، سراغ تازه‌ترین رخدادهای این رویداد رفته است.

پیش‌شماره این نشریه در قالب چند بخش علاوه بر گفت‌وگو با فعالان این عرصه به نقد برخی از آثار مطرح دنیای کودکان و نوجوانان پرداخته است. این نشریه برای همراهی بیشتر با مهمانان سایر کشورها به صورت دو زبان دیگر (عربی و انگلیسی) نیز منتشر می‌شود و مطالبی را هم برای این بخش تدارک دیده است.

«نگاه هنرمند» عنوان یکی از بخش‌هایی است که در هر شماره سراغ چهره‌ای نام‌آشنا در حوزه کودکان و نوجوانان می‌رود و در این شماره میزبان ابراهیم فروزش شده است. در بخش«نوستالژی» هم به بحث‌های مختلفی از سینمای کودک و روزهایی که گذرانده تا آثار خاطره‌ساز و موفق سال‌های اخیر پرداخته شده است.

تحلیلی درباره جایگاه سینمای کودک و نوجوان به‌مناسبت روز ملی سینما، گفت‌وگو با اسماعیل براری و بهروز نشان، نگاهی به جایگاه سینمای کودک و نوجوان با حضور چهار کارشناس، گریزی به جهان‌بینی جاناتان رزنبام درباره عباس کیارستمی و… بخشی از مطالبی‌ هستند که در این پیش شماره می‌خوانید.

برای دسترسی به نسخه اینترنتی پیش‌شماره نشریه جشنواره می‌توانید از PDF الصاقی یا از طریق لینک نشریه در سایت جشنواره به آدرس https://icff.ir/sdm_downloads/35th-pre/ اقدام کنید.

گفتنی است، سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از پانزدهم تا بیستم مهرماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود و نشریه جشنواره در ایام برگزاری جشنواره پوشش‌دهنده رخدادهای این رویداد خواهد بود.