نمایشنامه‌خوانی «عاشقانه‌ای برای سرنشین اف ۴ مک دانل داگلاس» به نویسندگی و کارگردانی «امیر شاملو» در سالن خزر برگزار می‌شود.

چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، این نمایشنامه روزهای پنجشنبه ۳۰ و جمعه ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ در این مجموعه خوانش می‌شود.

بهتاش زرین، مهران داوودی، میچکا خدابنده‌لو، آبان زارعی، ساغر حداد، هدیه زرین، پرهام صارمی، مهران واشقانی و امیر شاملو از نقش‌خوان‌ها در این نمایشنامه هستند.

همچنین علی مجاهد ( تهیه کننده)، سرهنگ خلبان محمدرضا ملکی (مجری طرح) و امیر مرادیان به عنوان عکاس از دیگر عوامل هنری این نمایشنامه‌خوانی هستند.

«عاشقانه‌ای برای سرنشین اف ۴ مک دانل داگلاس» حکایت خلبانی است که برای جستجوی یک نامه به کافه‌ای در مرکز شهر می‌رود و در حین گفتگو با چند جوان از مسائلی آگاه می‌شود که از آن‌ها بی‌خبر بوده است و ...

در پایان این نمایش نامه‌خوانی متوجه دلاوری، عشق و شجاعت انسانهایی می‌شویم که جان خود را برای خاک، ناموس و حیثیت ایران فدا کردند.

این متن به صورت نمایشنامه‌خوانی روزهای سی‌ام و سی‌ویکم شهریور ماه از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن خزر فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود و ورود برای تمام علاقمندان آزاد است.