نمایش «قوی‌ترین» به کارگردانی مهسا گنجی در خانه نمایش «دا» روی صحنه رفت.

چارسو پرس: نمایش «قوی‌ترین» به نویسندگی یوهان آگوست استریندبرگ با ترجمه و کارگردانی مهسا گنجی از روز گذشته دوشنبه ۲۷ شهریور ساعت ۱۹ در خانه نمایش دا روی صحنه رفته است.

نمایش «قوی‌ترین» یک مونودرام تحلیلی روان‌شناختی چندبعدی و دارای لایه‌هایی از اکسپرسیونیسم است که هنگامه ارجمند، نازنین حلاج‌فر، نیلوفر صاهی، تابان عسگری، نیلوفر موید و مهسا گنجی، بازیگران این اثر نمایشی هستند.

در خلاصه نمایش «قوی‌ترین» آمده است: نمایش «قوی‌ترین»، زندگیِ ۲ بازیگرِ تئاتر را در سال ۱۸۸۸ در یک وضعیت نابه‌سامان در استکهلم سوئد در کافه‌ای که فقط مختص به خانم‌هاست، به تصویر می‌کشد. در این اثر، درگیری‌های ذهنی، روحی و روانی بین طبقات بالا و پایین و جنگ و جدل در مثلثِ قدرت و عشق و پیش داوری‌های بین ۲ زن را شاهد هستیم.

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از مهدی شوقی سرپرست گروه صحنه و مسئول اتاق فرمان، امیرحسین کُنانی مدیر صحنه، حمید ناصر مدیر تولید و اجرا، نسترن ‌اسکندرپور سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریز، ساحل بیات، فلور رحیمی خمامی دستیاران مدیر صحنه، هنگامه ارجمند مدیر تدارکات، مهسا گنجی طراح لباس و دکور، پانیا بختی اجرای طرح و دوخت لباس، امید ‌علیزاده طراح گریم، مهدی بلالی‌کسلانی دستیار گریم، فرزین ‌شکاری عکاس، تصویربردار، ساخت تیزر و موشن گرافیست، دانیال عرب‌زاده طراح پوستر، لوگو، بروشور و موشن‌های تبلیغاتی، فریبا جدیدی تبلیغات فضای مجازی، شهر آشوب ‌مفتاحی مدیر هماهنگی، نسترن ‌اسکندرپور روابط عمومی.

نمایش «قوی‌ترین» از ۲۷ شهریور تا ۷ مهر ساعت ۱۹ در سالن شماره ۲ خانه نمایش دا به صحنه می‌رود.