برنامه اجراهای تالارهای نمایشی مجموعه تئاترشهر در هفته اول مهرماه با میزبانی از هفت نمایش، اعلام شد.

چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، در دور جدید اجراهای مجموعه تئاتر شهر، در مهرماه ۱۴۰۲ هفت نمایش در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش روی صحنه است.

در تالار اصلی نمایش «بک تو بلک» به نویسندگی و کارگردانی سجاد افشاریان، با ساعت‌های ۱۸ و ۲۰:۳۰ مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۰۰.۱۵۰ و ۱۰۰ هزارتومان از ۲۶ مردادماه آغاز شده و در آن سجاد افشاریان، نیکو بستانی و مهدی زندیه به عنوان بازیگر حضور دارند. این نمایش جمعه ۷ مهرماه به اجرای خود پایان می‌دهد.

تالار چهارسو نیز میزبان نمایش «سوسمار» به نویسندگی حمید جبلی و کارگردانی رحمت امینی است. این نمایش از ۶ شهریورماه با ساعت ۲۰:۱۵ مدت زمان یک‌ساعت و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومانی، میزبان علاقه‌مندان است. بهار مشیری، ابوذر ساعدی، فرزانه برهمن، عرفان معصومی و نوید جهانزاده به عنوان بازیگر در نمایش «سوسمار» ایفای نقش می‌کنند. همچنین این تالار از ۴ مهرماه، پذیرای اجرای نمایش «در انتظار گودو» به کارگردانی مازیار لرستانی خواهدشد. افسر اسدی، امیرعباس توفیقی، آبتین جاوید، محمد آقامحمدی، مصطفی فرهاد مهر و مهرزاد عسکری بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

تالار قشقایی نیز از روز دوشنبه ۲۷ شهریورماه در سری دوم، میزبان نمایش «هیدن» به نویسندگی مشترک ریحانه رضی و کوروش شاهونه و کارگردانی کوروش شاهونه با مدت زمان ۷۰ دقیقه، قیمت بلیت ۱۵۰ هزار تومان و ساعت اجرای ۱۸ و ۲۰ شده است. حمید رحیمی، ریحانه رضی، عطا عمرانی، آیت بی‌غم، فرناز حسین‌مردی و مبینا هداوندخانی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

در تالار سایه از روز جمعه ۳ شهریورماه دو نمایش «کسی برای یک گوریل غمگین کاری نمی‌کند» به نویسندگی وکارگردانی مجید شکری و «آوینیون» به نویسندگی و کارگردانی حسن معینی به صحنه رفته‌اند.

نمایش «کسی برای یک گوریل غمگین کاری نمی‌کند» ساعت ۱۸ با مدت زمان ۷۵ دقیقه قیمت بلیت ۱۰۰ هزارتومان و بازی مجید شکری، مرتضی دلداده، سارا رضایی، بنیامین صیادی‌نیا و مریم معصومی‌نژاد نیز از ۳ شهریورماه روی صحنه است.

نمایش دیگر تالار سایه با عنوان «آوینیون» ساعت ۲۰ و مدت زمان ۹۵ دقیقه و قیمت بلیت ۱۱۰ هزارتومان از ۳ شهریورماه شروع به اجرا کرده و در آن عبدالحمید گودرزی، امیر جوشقانی، ملیحه بقایی و سعید عساکره به عنوان بازیگر حضور دارند.

کارگاه نمایش، از روز ۲۶ شهریورماه میزبان نمایش «تفنگ‌های کارار» به کارگردانی بهروز سروعلیشاهی شده است که با مدت زمان ۶۵ دقیقه و قیمت بلیت ۷۰ هزار تومان، ساعت ۱۹ روی صحنه می‌رود. سایه کبیری، مهدی بازدار، بهروز سروعلیشاهی، مجید تیزرو، فریبا بکلو، عبدالرضا صفری دریایی و آرزو خلیلی به عنوان بازیگر حضور دارند.

همچنین مجموعه تئاترشهر از روز ۳ تا ۶ مهرماه در ساعت‌های ۱۴ و ۱۶ میزبان بخش نمایش‌های رادیویی جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی خواهدبود.