ستاد برگزاری چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از تمدید مهلت ارسال آثار هنرمندان به بخش «تولیدات تازه تئاتر ایران» این رویداد تا روز دوازدهم مهر ماه خبر داد.

چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، مهلت ارسال آثار هنرمندان به بخش «تولیدات تازه تئاتر ایران» چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تا روز چهارشنبه دوازدهم مهر ماه سال جاری تمدید شد.

«تولیدات تازه تئاتر ایران» یکی از چند درگاه مختلف پذیرش آثار «مسابقه تئاتر ایران» بخش صحنه‌ای جشنواره بین المللی تئاتر فجر است که ستاد برگزاری جشنواره به منظور امکان گزینش آثار برتر نمایشی از سراسر کشور، میزبان نمایش‌های منتخب این مسابقه خواهد بود.

آثار متقاضی در این بخش می‌بایست از تازه‌های تولید بوده و تا پیش از این، هیچ اجرای عمومی و یا حضور در جشنواره‌های دیگر نداشته باشند.

هنرمندان متقاضی شرکت در این بخش می‌توانند، نسبت به ثبت آثار خود تا روز دوازدهم مهر ماه سال ۱۴۰۲ در وب گاه چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اقدام کنند.

هیات ارزیابی بخش «تولیدات تازه» سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با در نظر گرفتن اولویت‌های اعلام شده و تأکید بر کیفیت هنریِ نمایش ها، ۱۰ اثر نمایشی را برای حضور در بخش نهایی انتخاب و معرفی می‌کند

چهل‌و دومین جشنواره بین‌المللی‌ تئاتر فجر به دبیری مهدی حامدسقایان در بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.