اجرای نمایش‌های«آخرین نامه» و«سیستم گرون هلم» در تماشاخانه تیاتر باران تمدید شد.

 

سایت خبری تئاتر: اجرای نمایش‌های«آخرین نامه» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد کورش نیا و «سیستم گرون هلم» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی تمدید شدند.
به گزارش روابط عمومی تیاتر باران ، «آخرین نامه» که از 19 بهمن ماه، در این تماشاخانه به صحنه رفته به دلیل استقبال مخاطبان تا 28 اسفندماه به اجرای خود ادامه خواهد داد و ۱۴ و ۱۵ اسفند ماه دو اجرایی می شود.
نمایش «آخرین نامه» نوشته مهرداد کورش نیا،روایتی از جنگ تحمیلی است که بدون اشاره مستقیم و بهره بردن از کلیشه‌های مرسوم تلاش کرده در فضایی مفره و کمیک رویکردی عام و جهان شمول به جنگ کند؛ بومی باشد و در عین حال به قول نویسنده و کارگردانش مهرداد کوروش‌نیا، تعمیم پذیر.
نمایش « آخرین نامه» هر روز غیر از شنبه ها ساعت 18 با بازی نوید محمدزاده، پوریا رحیمی سام ، میثم نوروزی در تیاتر باران میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.
نمایش«سیستم گرون هلم»به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی نیز تا 28 اسفند ماه تمدید شد. این نمایش با بازی الهام پاوه نژاد،سینا رازانی،امیرحسین رستمی و رضا مولایی که از 14 بهمن ماه هر شب ساعت 20 در تیاتر باران به روی صحنه رفته، داستان چهار نفر متقاضی یک شغل بسیار مهم در یک کنسرن گردن کلفت جهانی چند ملیتی است که ما شاهد آخرین مصاحبه ی مسوولان این کنسرن با این چهار نفر هستیم. مصاحبه ای کاملا غیرمتعارف با«سیستم گرون هلم»که با شیوه های روان کاوانه آبزورد و تحقیر کننده، پرده از روی تمام رازها، ضعف ها و به طور کلی زندگی شخصی کاندیداها بر می دارد.

 

اخبار مرتبط:

اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله اول جشنواره تئاتر دانشگاهی

پس از 5 سال ساخت و تعمیر اداره تئاتر آغاز می‌شود

«تک سرباز» در خانه نمایش روی صحنه می رود

اجرای تئاتر «آخرین نامه» تمدید شد

برندگان نخستین جشنواره پانتومیم کانون ناشنوایان معرفی شدند

نمایش «تیستوی سبزانگشتی» میزبان هنرمندان می شود

«آنسفالیت» اسبی در دنیای سورئال

تئاتر «خشم شدید فیلیپ هوتس» تمدید شد

نقد و بررسی نمایش«مرحوم» در باشگاه تئاتر تهران

ترکیب بازیگران نمایش محمد رحمانیان تغییر کرد

گزارش تصویری نمایش «سیستم گرون هلم» کارگردان: علیرضا کوشک جلالى