همزمان با حضور مستند «نجواهای شکسته» در جشنواره بین‌المللی یاماگاتا ژاپن، از پوستر بین‌المللی این اثر رونمایی شد.

چارسو پرس: به نقل  از مشاور رسانه‌ای پروژه، مستند «نجواهای شکسته» به کارگردانی امیر اطهر و امیرمسعود سهیلی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر از ۵ تا١٢ اکتبر (١٣ تا ٢٠ مهر) رقابت خود را در جشنواره بین‌المللی یاماگاتا ژاپن آغاز می‌کند.

همزمان با حضور این مستند در یکی از مهمترین جشنواره‌های فیلم مستند آسیا، از پوستر آن با طراحی یاسمن محمودی رونمایی شد.

مستند نجواهای شکسته تنها اثر ایرانی بخش رقابتی جشنواره است که در بخش جریان‌های نو سینمای آسیا، با فیلم‌های مطرحی از کشورهای فرانسه، مجارستان، آمریکا، استونی، چین، کره، ژاپن، هند، میانمار، مصر، سوریه و لبنان به رقابت می‌پردازد.

این مستند روایتی هنرمندانه از درد مشترک اهالی شهری است که سازهای شکسته‌ خود را از آوار جنگ بیرون می‌کشند و دوباره سعی بر این دارند که روح موسیقی و هنر را در شهر جاری کنند.

جشنواره دوسالانه بین‌المللی فیلم مستند یاماگاتا در شهر یاماگاتای ژاپن برگزار می‌شود. این جشنواره که دروازه ورود فیلم‌های معتبر آسیایی به شماره می‌رود، بهترین آثار مستند از سراسر جهان را به نمایش می‌گذارد.

پخش بین المللی این اثر را شرکت «اوریموندمدیا» بر عهده دارد.

دیگر عوامل این پروژه عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: حسن ناحی، تدوینگر: محمدصادق دهقان‌پور، مدیر صدابرداری: مرتضی غیور، موسیقی: مصطفی ملک، گرافیک: استدیو رامکا، مشاور رسانه‌ای: الهام عرشی‌زاده.