اداره تئاتر برای برگزاری نمایشنامه خوانی های سال 94 در چایخانه مجموعه از تمامی علاقمندان دعوت به عمل می آورد

 

سایت خبری تئاتر: اداره تئاتر در نظر دارد در سال جدید نیز هر هفته شنبه ها  ساعت 17:30 اجرای نمایشنامه خوانی در چایخانه  این مجموعه برگزار کند. لذا تمامی علاقه مندان به این امر می توانند با ارائه سه نسخه از متن نمایشی و مجوز کتبی نویسنده یا ناشر به چایخانه اداره تئاتر مراجعه فرمایند. نمایشنامه های رسیده بعد از انتخاب  با برنامه ریزی در دوهفته روزهای شنبه ساعت 17:30 در چایخانه مجموعه ادارهتئاتر خوانش می شوند.

شایان ذکر است نمایش نامه خوانی بیست وهفت واگن پر از پنبه نوشته تنسی ویلیامز و به کارگردانی الهام صحت که هفته گذشته نیز  برگزار شد و استقبال ویژه از سوی تماشاگران مواجه شد این هفته شنبه 16 اسفند ماه نیز ساعت 17:30 درچایخانه اداره تئاتر برگزار می گردد. با استقبال ویژه ازسوی تماشاگران روبرو شد.  در این نمایش نامه خوانی حمید رضا فراهانی فرشته احمد پور بهنام چارئی به ایفای نقش می پردازند.
 

علاقه مندان می توانند  و برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره تئاتر واقع در  میدان فردوسی خیابان شهید موسوی کوچه شهید محمد آقا یا به آدرس سایت www.edareteatr.com. مراجعه فرمایند.و باشماره تلفن 88594282 روابط عمومی اداره تئاتر خانه نمایش تماس حاصل فرمایند.

 



اخبار مرتبط:
 

کاریکاتور هفته / برنامه های تئاتر در تلویزیون و رادیو نابود می شوند

نمایش «گمشده در یانکرز» تا 20 اسفند روی صحنه است

دلایل توقف برنامه «پرانتز باز»

در آخرین روزهای سال 93 چه نمایش هایی بر روی صحنه است؟

نگاهی به نمایش «کابوس شب نیمه آذر» به کارگردانی علی کشوری

اعلام اسامی آثار راه یافته به جشنواره نمایشنامه خوانی تئا‌تر باربد

بررسی جایگاه و تاثیر تئاتر دانشگاهی در بدنه‌ تئاتر کشور

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر سوره ماه

گزارش تصویری نمایش «مضحکه مرگ یزدگرد» کارگردان: رضا بهارلو