محسن تنابنده و نوید محمدزاده برای اولین بار در یک فیلم سینمایی همبازی می شوند. فیلمی کمدی که صبح امروز در تهران کلید خورد. مهدی نادری کارگردان این فیلم کمدی است که فعلا «زودپز» نام دارد.

چارسو پرس: مهدی نادری که این روزها ماجرای شکایتش از سازندگان سریال «پوست شیر» در رسانه ها مطرح است، چهارمین فیلم سینمایی اش را کلید زد. فیلمی کمدی که نوید محمدزاده و محسن تنابنده بازیگران اصلی اش هستند. سینما ایده آل از کلید خوردن این فیلم خبر داده است.داستان این فیلم که با نام موقت «زودپز» کلید خورده، در دهه شصت می گذرد و قصه سه دوست است که بعد از ترکیدن یک زودپز در محله ای قدیمی آنها و مجروح شدنشان ماجراهایی جالب را برایشان رقم می‌زند.این اولین فیلم کمدی کارنامه نوید محمدزاده است و منصور سهراب‌پور تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد.

نادری در حالی سراغ ساخت چهارمین فیلم خود رفته که پیش‌تر فیلم‌های «بدرود بغداد»، «افسانه شکارچیان گرگ» و «سامورایی در برلین» را ساخته است.

«بدرود بغداد»، نخستین فیلم بلند سینمایی مهدی نادری، سال ۱۳۸۹ عنوان نماینده ایران برای حضور در بخش بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان هشتاد و سومین دوره جوایز اسکار انتخاب شد.

نادری چند روز پیش با انتشار متنی نسبت به آنچه کپی برداری سازندگان سریال «پوست شیر» از فیلمنامه خود نامید اعتراض کرد. به گفته مهدی نادری «پوست شیر»  کپی‌برداری نعل به نعل و بدون اجازه از فیلمنامه‌ای است به نام «دندان گرگ» که سال‌ها پیش توسط اوثبت قانونی شده است.