ضور روز گذشته بهروز افخمی در محل قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر برای نگارش یک داستان و احتمالا ساخت مستند و مصاحبه او با انتقادات بسیار گسترده‌ای از طرف سینماگران و هنر دوستان مواجه شد.

چارسو پرس: حضور روز گذشته بهروز افخمی در محل قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر برای نگارش یک داستان و احتمالا ساخت مستند و مصاحبه او با انتقادات بسیار گسترده‌ای از طرف سینماگران و هنر دوستان مواجه شد.

هانیه توسلی در این مورد نوشت:«چه خنده‌های هولناکی...چطور می‌شود جایی که همکارتان سلاخی شده، ریلکس و خندان از سوژه‌ی جدید حرف بزنید»

مهناز افشار هم در واکنش به این ویدیو نوشت:«بی‌ربط‌ترین آدم با خنده‌های هولناک که میخواد داستان سلاخی مهرجویی بزرگ را بسازه. داستان آقای مهرجویی آنقدر بزرگه که با اندازه شما نمیخونه»

پرویز پرستویی هم در بخشی از یادداشتش نوشت:« دقت کنید آقای افخمی تمام مدت لبخند به لب دارد و شاد..چه قصه جنایی بشه این جنایت ! دونفر غرقه به خون ،سلاخی شده و یک نفر به فکر قصه نوشتن جنایی به سبک هیچکاک !با لبی خندان! آقای افخمی همیشه به موقع می رسد و می‌خواهد کاری بسازد کارستان ولی متاسفانه هیچوقت هم موفق نمی‌شود از میرزا کوچک خان ناصر تقوایی تا تختی علی حاتمی و حالا باز سرو کله اش شاد و خندان پیدا شده که قصه جنایی بنویسد تازه خیلی هم در جریان ماجرا نیست همه اخبار را خانمش به او داده! آقای افخمی لطفا به سبک هیچکاک قصه ننویس وتن هیچکاک را در قبر نلرزانید...»