پوستر نمایش «شام خداحافظی» به کارگردانی شیماه خاسب، همزمان با آغاز پیش‌فروش بلیت‌ اجراهای جدید نمایش، منتشر شد.

چارسو پرس: هم‌زمان با آغاز پیش‌فروش بلیت‌ اجراهای جدید نمایش «شام خداحافظی»، اپوستر این نمایش با طراحی جدید محمدصادق زرجویان منتشر شد.

«شام خداحافظی» نوشته مشترک ماتیو دلاپورت و الکساندر دولاپتولیر، با ترجمه شهلا حائری و کارگردانی شیماه خاسب است که از ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه دهم آبان در تماشاخانه ملک روی صحنه می‌رود.

این نمایش نخستین تجربه کارگردانی شیماه خاسب بوده و پس از اولین دوره موفق اجرا در سال ۱۴۰۱، در این دوره با طراحی جدید روی صحنه خواهد رفت. در دوره تازه و دوم اجراهای «شام خداحافظی» هم امیر غفارمنش، جوانه دلشاد و امیر کربلایی‌زاده به ایفای نقش می‌پردازند.

از عوامل این نمایش می‌توان به تهیه‌کنندگان: امیرسپهر تقی‌لو و زهرا بحیرایی، طراح صحنه: سعید یزدانی، طراح نور: رضا خضرایی، طراح گرافیک: محمدصادق زرجویان، طراح گریم: نسرین آجرلو، طراح لباس: شیدا زواری، طراح صدا و آهنگساز: امیر صدیقیان، دستیار کارگردان: محمدامین ساکی، منشی صحنه: شهلا نسیمی، دستیار صحنه و تولید: علی کرمی، عکس: محمدصادق زرجویان، ساخت تیزر و موشن: محمدصادق زرجویان، علی غیاثوند، cat studio، تبلیغات مجازی: امیر قالیچی، تئاتربازها، تبلیغات: ماه استودیو، کت استودیو اشاره کرد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «کلوتید و پی‌یر تصمیم می‌گیرند بهترین دوستان‌شان را به صرف شام دعوت کنند و برای آن‌ها شام خداحافظی تدارک ببینند و از شرشان خلاص شوند ‌تا بتوانند با دوستان جدید آشنا شوند، با ورود آنتوان به این مهمانی اتفاقاتی رخ می‌دهد که این مهمانی کاملاً تحت تأثیر آن قرار می‌گیرد.