پیش‌فروش بلیت نمایش «رام کردن زن سرکش» آغاز شد.

 

به گزارش سایت خبری تئاتر: «رام کردن زن سرکش» نوشته ویلیام شکسپیر و ترجمه کورش اسداللهی اولین بار در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اجرا و سه بازیگر اصلی آن کاندیدای جایزه بازیگری شده و دیپلم افتخار این جشنواره به حسین محب اهری تقدیم شد.

این نمایش کمدی موزیکال، این روزها با حضور حسین محب اهری، کاظم هژیرآزاد، سید جواد زیتونی، جواد اعرابی، مریم کاظمی، حسین مزینانی، سعید دشتی، عماد سالکی، پریسا فلاح زاده، نازنین صفا، حمید فتوحی، حسام کلانتری، سعید عابدی، بهروز مهرعلیان، سعید قره داغلی، عماد جاویدپور، مهراد زمانی، میلاد رمضانی،  مهدی رحیمی، شیما میرمهدی، مهری کشوری، حسین صفا، پانته آ صفابخش، سهیلا پورعلی و حسن عسگری آخرین مراحل تمرین و آماده سازی را پشت سر می گذارد.

طراحی صحنه این نمایش را فریبرز قربانزاده بر عهده دارد و مژگان عیوضی به عنوان طراح لباس با آن همراهی می کند. موسیقی این نمایش بر عهده شهرام نجاتی است و طراحی گری، ماسک و کلاه گیس را نیز افسانه قلی زاده انجام می دهد. طراح پوستر و بروشور پریسا فلاح زاده و عماد سالکی هستند و زهرا شایان فر به عنوان مدیر روابط عمومی با این گروه همکاری دارد.

در گروه کارگردانی این نمایش فخری سلیمی، مهراد زمانی و آزیتا خرمی حضور دارند.  

این نمایش به کارگردانی مریم کاظمی که از ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۴ در سالن استاد ناظرزاده کرمانی اجرا می شود، کاری از گروه تئاتر مستقل محسوب می شود و از طریق سایت گیشه نت و تماشاخانه پیش فروش خواهد شد.

 

اخبار مرتبط:

کاریکاتور هفته / قیچی

پیام روز جهانی تئاتر عروسکی در سال 2015؛ از ایران مخابره شد

گفتگو با بهرام افشاری / خانه اولم تئاتر است

تئاترهایی که در تهران روی صحنه است

بیانیه روز جهانی تئاتر به قلم کریستوف ورلیکوفسکی

پیش فروش بلیت نمایش «کامنت» آغاز شد.

«پاییز» برهانی مرند رفع توقیف شد

گزارش تصویری نمایش «تک سرباز» کارگردان: عباس عبدالله زاده (شماره 2

علی سرابی به فیلم «خشکسالی و دروغ» پیوست

واکنش امیر جعفری به اظهارات سرسنگی