ستاد برگزاری چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از تمدید مهلت ارسال چکیده مقالات به بخش «پژوهش» در این رویداد تا روز یازده آبان خبر داد.

چارسو پرس: مهلت ارسال چکیده مقالات به بخش «پژوهش» چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر تا روز پنجشنبه ۱۱ آبان ماه سال جاری تمدید شد.

بخش پژوهش و سمینار بین‌المللی چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر با موضوع «جشنواره تئاتر فجر؛ گذشته، حال، آینده» در دو زمینه مقالات پژوهشی و ایده‌های نو برگزار خواهد شد.

محور‌های اصلی مقالات پژوهشی، بررسی ساختار، سیاست‌گذاری، مدیریت، بودجه و برنامه‌ها (در بخش‌های اصلی و جنبی) در ادوار مختلف جشنواره تئاتر فجر، ارزیابی تأثیرات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و هنریِ جشنواره تئاتر فجر در ایران، مقایسه جشنواره تئاتر فجر با دیگر جشنواره‌های تئاتری در جهان و آینده‌پژوهی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعلام‌شده است.

پژوهشگران می‌بایست ابتدا چکیده مقالات خود را تا حداکثر ۳۰۰ کلمه از طریق سایت جشنواره به آدرس fitf.theater.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و در صورت پذیرشِ عنوان و چکیده از طرفِ داوران، در مرحله بعد، اصل مقالات خود را با حدود ۵۰۰۰ کلمه در دو فرمت Word و PDF در وبگاهِ چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر بارگذاری کنند.

آخرین‌مهلت ارسال اصل مقالات ۱۰ آذرماه ۱۴۰۲ و زمان اعلام نتایج مقالات پذیرفته‌شده ۲۳ آذرماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری مهدی حامد‌سقایان در بهمن‌ماه امسال برگزار خواهد شد.