نظام الدین کیایی صدابردار شناخته شده سینمای ایران کارگاه آموزشی «نقش صدا در زندگی و سینما» را در موزه سینما برگزار می‌کند.

چارسو پرس: به گزارش روابط عمومی موزه سینما، نظام الدین کیایی از جمله صدابرداران پیشکسوت سینمای ایران است که برای اولین بار بعد از انقلاب صدابرداری سر صحنه را به صورت جدی را وارد سینمای ایران کرد و فیلم های سینمایی دونده و اب، باد، خاک با حضور وی به صورت صدای سر صحنه ساخته شد و برای اولین بار فیلمی با صدابرداری سر صحنه در سینمای ایران اکران شد.

این صدابردار پیشکسوت سینما تاکنون در بیش از ۵۰ فیلم سینمایی به عنوان صدابردار حضور داشته و با کارگردان های شناخته شده سینمای ایران همچون زنده یاد داریوش مهرجویی، امیر نادری، زنده یاد کامبوزیا پرتوی، پوران درخشنده، علیرضا رئیسیان، ابوالحسن داوودی، رضا درمیشیان و... همکاری داشته است و در جشنواره ها و مراسم های مختلف داخلی و خارجی نامزد شده و جوایز بسیاری را بدست آورده است.

نظام الدین کیایی چهارشنبه ۱۷ آبان از ساعت ۱۵ به مدت سه ساعت کارگاه " نقش صدا در زندگی و سینما" را در موزه سینما با سرفصل هایی همچون تفاوت صداگذاری با صدابرداری، نقش صدابردار در مراحل تولید فیلم و همکاری با بخش های دیگر همچون کارگردان و فیلمبردار، انواع صدا در سینما، تفاوت شنیدن و گوش دادن و... آموزش می دهد.
این کارگاه ویژه اعضا باشگاه مخاطبان است و علاقمندانی که عضو نیستند با هماهنگی روابط عمومی موزه سینما می توانند در این کارگاه شرکت کنند.