انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» به تهیه‌کنندگی حامد جعفری در ۵ هفته پرفروش‌ترین فیلم کودک تاریخ سینمای ایران شد.

چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی پروژه، انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» از فیلم‌های اکران شده فصل پاییز بود که از ۵ مهر در سالن‌های سینمایی سراسر کشور به نمایش عمومی درآمد.

این فیلم تاکنون ۷۰۰ هزار مخاطب داشته است و طی ۵ هفته اکران به فروش ۲۴ میلیارد تومان رسیده است که با رشدی صعودی در گیشه توانسته است به پرفروش‌ترین فیلم کودک تاریخ سینمای ایران و همچنین پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران بدل شود.

«بچه زرنگ» به تهیه‌کنندگی حامد جعفری از ابتدای اکران توانست با اقبال کودکان و خانواده‌های‌شان مواجه شود و رکوردهای مختلفی را جابه‌جا کرد. این فیلم در ابتدا توانست عنوان دومین فیلم فروش هفتگی و روزانه سینماها را در اختیار بگیرد و در هر هفته با یک رشد صعودی، فروش بیشتری نسبت به هفته قبل داشته باشد. همچنین این فیلم توانست در چند هفته ابتدایی اکران به پرفروش‌ترین فیلم کودک سال جاری تبدیل شود.

انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» محصولی از گروه هنر پویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که به همت یک تیم ۲۵۰ نفره ساخته شده است و هومن حاجی‌عبداللهی، میرطاهری مظلومی، هدایت هاشمی از جمله صداپیشه‌ها و سعید شیخ‌زاده مدیر دوبلاژ این اثر هستند.