اجرای نمایش "چند درجه سوءتفاهم در مقیاس اتللو" به دلیل استقبال فوق العاده تماشاگران در روزهای پایانی تا 27 اسفند تمدید شد.
 
 
به گزارش سایت خبر تئاتر از روابط عمومی گروه: در آخرین شب از اجرای این نمایش تعدادی از تماشاگران به دلیل نبود جا در سالن روی زمین نشستند و تعدادی از مخاطبان نیزموفق به دیدن این تئاتر نشدند.
محمدرضا ترابی کارگردان نمایش "چند درجه سوءتفاهم در مقیاس اتللو" گفت: با توجه به این اقبال با هماهنگی تالار هنراصفهان اجرای نمایش را به مدت دو روز تا 27 اسفند ماه تمدید کردیم.
 
شایان ذکر است، مونولوگ "چند درجه سوءتفاهم در مقیاس اتللو" ؛ داستان بازیگر نقش اتللو در طول اجرای نمایش است؛ او قدرت تفکیک مسیر زندگی و نقشی که بازی می‌کند را از دست می‌دهد و دچار سوء تفاهم و بدبینی می‌شود...
 
در این نمایش تلاش شده که تماشاگر در طول تجربه‌ای متفات و دقیق درگیر فضای کار شود و ایماژهای متعدد و متنوعی در طول اجرا برای او ایجاد گردد.
 
عوامل این نمایش عبارتند از: بازیگر و کارگردان محمد رضا ترابی، نویسنده: محسن رهنما، مشاور کارگردان، طراح صحنه و لباس: حبیب الله دانش، دستیار کارگردان: معین الدین عشاقی، پرند اعلایی، مدیر صحنه: مریم بابایی، دستیاران صحنه: یوسف مبصریان ، روح الله جمشیدی، عباس آصفی، محمد مختاری، مدیر تبلیغات: امیر پیرستانی، ساخت و اجرای دکور: محسن علیپور، امور تبلیغات: دلاور خسرونیا، سعید دخیل علیان، حامد جزینی، فرید قراچه، امیر رضا تقی زاده، طراح گرافیک مکتب تهران: سعید رضوانی، خبر و رسانه: مریم قدسیه، افسانه شفیعی، عکس: خسرو خالقی، تنظیم افکت: مریم فیضی، موسیقی : انتخابی
 

 علاقه مندان به تئاتر دراصفهان می‌توانند برای دیدن این نمایش تا 27 اسفند ماه ساعت 17:00 به سالن کوچک تالار هنر اصفهان واقع در میدان لاله مراجعه نمایند.
 

«چند درجه سوءتفاهم در مقیاس اتللو»

 

 

اخبار مرتبط:

برگزیدگان کانون ملی منتقدان تئاتر معرفی شدند

«ترانه های قدیمی» تنها 4 اجرای دیگر دارد

گیلان از میزبانی بخش مناطق جشنواره تئاتر دانشگاهی انصراف داد

چه تئاتر هایی در تماشاخانه باران اجرا خواهند شد؟

درخت صلح «تیستو» به لیلی گلستان رسید

یک بازیگر جانباز درگذشت

بازسازی سالن «سایه» تئاترشهر از ۲۷ اسفند از سر گرفته می‌شود

پیش‌فروش بلیت‌های «رام کردن زن سرکش»

بهمن فرمان آرا از تجربه تئاتری اش گفت

«پاییز» با تغییر دو بازیگر از 15 فروردین اجرا می شود

آموزش تئاتر در «خانه عروسک»

عکسهایی از نمایش «آنتیگونه» با بازی ژولیت بینوش

کاریکاتور هفته / قیچی