تازه‌ترین شماره مجله تخصصی نمایش، با نگاه ویژه به تئا‌تر و مدیریت و گفتارهایی از دکتر میرجلال‌الدین کزازی، دکتر مطفی مختاباد، دکتر صابر امامی، احمد بیگلریان، هوشنگ جاوید، استاد بهروز غریب‌پور و... منتشر و توزیع شد

 

سایت خبری تئاتر: در بخش گفتگوی آزاد این نشریه، گفت‌وگویی با دکتر حسین خطیبی با عنوان «متخصص تئاتر درمانی نداریم» و گفت‌و‌گویی با اعضای گروه تئاتر 6 گنجانده شده است.

نگاه ویژه این شماره از نشریه، تئا‌تر و مدیریت را شامل می‌شود که به این بهانه مقالاتی با عنوان «مدیریت تئاتر کشور، معظلی تراژدی کمیک»، «مدیریت و حیات گیاهی تئاتر» و «موانع توسعه تئاتر ایران» چاپ شده است.

گفت‌و‌گوهای شماره ۱۸6 مجله نمایش، به مصاحبه‌هایی با دکتر قادر آشنا، استاد بهروز غریب‌پور، رحمان سیفی‌آزاد و حسین عاطفی اختصاص دارد. در فصل گستره تئا‌تر ایران، مجله نمایش به استان سیستان و بلوچستان می‌پردازد که به همین منظور، رویای تئاتر در سالن‌های استاندارد، یک دهه تئاتر در استان سیستان و بلوچستان و دل‌نوشته‌ای کوتاه در باب تئاتر سیستان و بلوچستان منتشر شده است. همچنین میزگرد «تئا‌تر و مدیریت» از مطالب دیگر این شماره از مجله نمایش است.

در بخش نقد، نمایش‌های «عزیز شنگال»، «سیستم گرون هلم» و نمایشنامه «کوچ ستاره» نقد و بررسی شده‌اند.

 اخبار تئا‌تر ایران و جهان، بهاریه، نکوداشت، تئا‌تر در گستره جهان و تئا‌تر انگلستان از دیگر بخش‌های این شماره از مجله نمایش است.

 شماره ۱۸6مجله نمایش، ویژه اسفند 93 و فروردین 94، به مدیر مسئولی حسین مسافرآستانه و سردبیری نصرالله قادری در 170صفحه و با بهای چهار هزار تومان برای علاقه‌مندان حوزه تئا‌تر چاپ و توزیع شده است.

 

اخبار مرتبط:

برگزیدگان کانون ملی منتقدان تئاتر معرفی شدند

«ترانه های قدیمی» تنها 4 اجرای دیگر دارد

گیلان از میزبانی بخش مناطق جشنواره تئاتر دانشگاهی انصراف داد

چه تئاتر هایی در تماشاخانه باران اجرا خواهند شد؟

درخت صلح «تیستو» به لیلی گلستان رسید

یک بازیگر جانباز درگذشت

بازسازی سالن «سایه» تئاترشهر از ۲۷ اسفند از سر گرفته می‌شود

پیش‌فروش بلیت‌های «رام کردن زن سرکش»

بهمن فرمان آرا از تجربه تئاتری اش گفت

«پاییز» با تغییر دو بازیگر از 15 فروردین اجرا می شود

آموزش تئاتر در «خانه عروسک»

عکسهایی از نمایش «آنتیگونه» با بازی ژولیت بینوش

کاریکاتور هفته / قیچی