برنامه کامل اجرای آثار نمایشی خیابانی محوطه تئاتر شهر در ایام تعطیلات نوروز مشخص شد.

 

سایت خبری تئاتر: سامان خلیلیان مدیر اجرایی این اجراهای نمایشی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مجموعه ای از آثار نمایشی خیابانی از امروز پنجم فروردین به مدت هشت روز در محوطه مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مجموعه آثار نمایشی که با همکاری تئاتر شهر و اداره کل هنرهای نمایشی به مناسبت فرا رسیدن سال نو اجرا می شود از تاریخ یاد شده تا روز پنجشنبه سیزدهم فروردین ماه بین ساعت های ۱۷ تا ۱۷:۳۰ در محوطه تئاتر شهر پذیرای دوستداران تئاتر خواهد بود.

خلیلیان در معرفی آثار نمایشی این دوره از اجراهای عمومی نمایش خیابانی توضیح داد: نمایش های «بازگشت به وطن» به کارگردانی مرتضی وکیلیان، «شش ماه خدمت» به کارگردانی جمشید عسگری، «آگهی استخدام» مسعود مهرابی، «میر نوروزی» مژگان رضاییان، «خبرنگار بی خبر» هادی عطایی، «مبارک و حاجی فیروز» به کارگردانی مجتبی دربندی، «دردسر انارک» به کارگردانی علی رحیمی آثاری هستند که در این ایام برای شهروندان تهرانی اجرا می شود.

این کارگردان تئاتر خیابانی در پایان بیان کرد: محتوای اغلب آثاری که قرار است در این مدت پذیرای دوستداران تئاتر باشد با حال و هوای نوروزی است و تصور می کنم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه خواهد شد.

 

اخبار مرتبط:

انتشار فراخوان اجرای عمومی در تالار سایه تئاتر شهر

«عشق،درام،رام» روی صحنه می رود

«دومینو» در سالن استاد انتظامی به صحنه می‌رود

پیام نوروزی مدیر‌کل هنرهای نمایشی

اعلام نتایج بازبینی بخش مناطق جشنواره تئاتر دانشگاهی

اجرای «همه چیز می‌گذره تو نمی‌گذری» پس از 6 سال

«چیزی یادم نمیاد» به روی صحنه می رود

دبیر اجرایی جشنواره تئاتر خیابانی مریوان معرفی شد

فراخوان جشنواره کانون نمایشگران تئاتر خیابانی منتشر شدژ

«عمو نوروز با حاجی فیروز» به سنگلج می رود

چه کسانی در تئاتر شهر امکان اجرا دارند