تولید فیلم سینمایی «ارس» به کارگردانی برادران ارک را به زودی آغاز می شود .محمدرضا مصباح تهیه کننده این فیلم جنگی - تاریخی است.

چارسو پرس: داستان این فیلم به مقاومت چند سرباز ایرانی در مقابل متجاوزین در جریان جنگ جهانی دوم می پردازد. محمدرضا مصباح تهیه کندگی و احتمالا بهمن و بهرام ارک کارگردانی این فیلم را برعهده دارند. در صورت ساخت « ارس« دومین همکاری مصباح با برادران ارک پس از اثر موفق «پوست» رقم می خورد.

برادران ارک که با فیلم کوتاه «حیوان» در جشنواره کن موفق به دریافت جایزه سینه فنداسیون شدند، از کارگردانان جوان و موفق سینما و اهل آذربایجان هستند .

همچنین «طلاقم بده خاطر گربه ها»، «برمودا»، «پیلوت»، «سینما شهر قصه»، «پروا»، «پوست»، «یدو»، «بی مادر»، «در آغوش درخت» و... از فیلم هایی هستند که در کارنامه تهیه کنندگی مصباح دیده می شود، تهیه کننده ای که در سال های اخیر کارگردانان جوان و مستعدی را به سینمای ایران معرفی کرده است.

بر اساس یافته های خبرنگار همشهری این فیلم که عوامل درجه یک و حرفه ای پشت دوربین سینما را در اختیار دارد، در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر است و احتمالا به زودی در آذربایجان کلید خواهد خورد.