آل پاچینو با نمایشی به نام «عروسک چینی» به صحنه برادوی باز می‌گردد. این نمایشنامه اثری تازه از دیوید ممت است که برنده جایزه پولیتزر هم شده است.

 

سایت خبری تئاتر: نمایش «عروسک چینی» یک نمایش دو نفره است که داستان زندگی یک میلیاردر به نام میکی راس را روایت می‌کند. میکی راس به تازگی یک هواپیما برای نامزد جوانش خریده است و تصمیم دارد که کم‌کم خودش را بازنشسته کند...
تهیه‌کنندگان برنامه‌ریزی کرده‌اند که پیش نمایش این اثر را از اواسط اکتبر (اواخر مهر) امسال در تئاتر شان فیلد آغاز کنند. ۱۹ نوامبر ۲۰۱۵ (۲۸ آبان ۱۳۹۴) مراسم افتتاحیه این نمایش در تئاتر شان فیلد برگزار می‌شود. این سالن در حال حاضر میزبان نمایش پر تماشاگر «مخاطب» است.
آل پاچینو برنده دو جایزه تونی است و آخرین حضورش در برادوی در نمایش «گلن‌گری گلن راس» دیوید ممت بوده است. او حضورش در برادوی را با نمایش «آیا یک پیرمرد پاپیون می‌زند؟» آغاز کرد که برای بازی در نقش مکمل این نمایش جایزه تونی گرفت.
فران کرانز بازیگر دیگر این نمایش است و پم مک کینون کارگردان آن است. جفری ریچاردز و جری فرانکل که تهیه کنندگان «گلن‌گری گلن راس» و «تاجر ونیزی» نیز بودند، تهیه‌کنندگی این نمایش را هم بر عهده دارند.
آل پاچینو و دیوید ممت در طول سالیان گذشته هم در سینما و هم در تئا‌تر همکاری‌های خوب دیگری هم داشته‌اند. آثاری چون «بوفالوی آمریکایی»، «بی‌خوابی» و...

 

اخبار مرتبط:

آخرین وضعیت جسمی عزت‌الله انتظامی

پژمان جمشیدی و بازی در یک تئاتر

نمایش « فقط به خاطر من» ویژه عکاسان اجرا می شود

زنگ افتتاح «رام کردن زن سرکش» را هما روستا می‌زند

اجرای «سقراط» به نفع هنرمندان مبتلا به سرطان

اردیبهشت تئاتر در پردیس تئاتر خاوران برگزار می شود

۳۴ هنرمند تئا‌تری که از میان ما رفتند