سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت در مجموع میزبان ۹۱۸ هزار مخاطب بود که توانست ۳۷ میلیارد و ۷۴۸ میلیون و ۲۵۹ هزار تومان فروش داشته باشد و فیلم کمدی «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی رتبه اول اکران‌ها را به خود اختصاص داد.

چارسو پرس: سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت در مجموع میزبان ۹۱۸ هزار مخاطب بود که توانست ۳۷ میلیارد و ۷۴۸ میلیون و ۲۵۹ هزار تومان فروش داشته باشد؛ این آمار نسبت به هفته‌های گذشته روند صعودی بسیار خوبی داشته و به طور کلی وضعیت سینمای ایران درحال رونق است.

فیلم کمدی «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی، تهیه‌کنندگی محمد شایسته و نویسندگی امیر برادران و پیمان جزنی از ۵ مهر ۱۴۰۲ در سینما‌های ایران اکران شد و  این هفته میزبان ۴۶۲ میلیون مخاطب شد و توانست ۱۹ میلیارد و ۹۲۴ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه اول فروش گیشه قرار گیرد.

 «بچه زرنگ» یک انیمیشن سینمایی در ژانر ماجراجویی به تهیه کنندگی حامد جعفری است که با فروش ۱۵۲ هزار بلیط به ارزش ۴ میلیارد و ۷۱۹ میلیون تومان در رتبه دوم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.

فیلم کمدی «فسیل» به تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان و کارگردانی کریم امینی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ روی پرده سینما‌های سراسر کشور است که در هفته گذشته با فروش ۸۷ هزار بلیط به ارزش ۳ میلیارد و  ۷۰۸ میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

فیلم سینمایی «جوجه تیغی» مستانه مهاجر که این هفته با فروش ۴۶هزار بلیط سینما توانست دو میلیارد و ۱۱۶ میلیون تومان بفروشد و در رتبه چهارم جدول فروش سینما‌ها قرار گیرد.

«گیج گاه» به کارگردانی عادل تبریزی است که از ۱۲ مهر ماه روی پرده سینما‌های سراسر کشور رفته و تا کنون ۳۸ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و ۱۶۶ میلیون تومان فروخته و در رتبه پنجم گیشه قرار گرفته است.