اجرای نمایش ساسیزم به کارگردانی عماد سالکی تا جمعه ١٠ آذرماه تمدید شد.

چارسو پرس: به گزارش روابط عمومی گروه تئاتر سولو، نمایش ساسیزم نوشته و کار عماد سالکی که اجرای خود را از پنجشنبه ۴ آبان در تالار حافظ آغاز کرده بود و بنا بود یک ماه روی صحنه باشد به دلیل استقبال مخاطبان اجرای آن به مدت یک هفته تمدید شد. بنا بر این گزارش نمایش ساسیزم تا جمعه ١٠ آذر ماه به صحنه‌ می‌رود و پیش فروش اجراهای هفته جدید آن نیز در سایت تیوال آغاز شده است. 

عماد سالکی نویسنده، طراح و کارگردان این اثر نمایشی درباره این تمدید اجرا گفت: بازخورد مخاطبان از "ساسیزم" عالی بوده و این حجم از ابراز لطف مخاطبان نسبت به کارِ ما بسیار خوشحال کننده است و به این گروه جوان انگیزه و انرژی دو چندان می‌دهد. ما می‌بینیم که مردم نمایش ما را دوست دارند و مخاطب نگاه ما را می‌پسندد و این همه نظرات مثبتی که درباره کار میگیریم برای ما نمره بسیار ارزشمندی است. تا اینجا این اقبال را داشتیم که رضایت سلیقه‌های متفاوت را برآورده و استقبال مخاطبان از نمایش ما نظر مساعد مدیران را نسبت به ادامه اجراهای موفق این کار در تالار حافظ جلب کرد و با توافق گروه فعلا تا ١٠ آذر تمدید شدیم. امیدوارم این رضایتمندی‌ها و استقبال مخاطبان تا پایان اجراهای این نمایش با گروه ما و نمایش ساسیزم همراه باشد.

ساسیزم جدیدترین اثر نمایشی به اجرا رسیده توسط آکادمی هنرهای نمایشی سولو است که با همراهی امیرکاوه آهنین‌جان و نادیا حسام در مقام مشاوران کارگردان، طراحی صحنه و لباس نادیا حسام و بازی بابك قادری، مهناز نوروزی، ميلاد تاجيك، پانته‌آ مرزبانيان، بابك بينش، ساناز اقتصادراد، علی صحراگرد، بهداد قادری، رز ايزدی، اميرحسين ذوالقدر، علی تيمور فاميان، محمد صديق، روژين فاطوری فر، فاطمه مصباحی، مائده كريم سرابی، روژين بشيری، اميررضا مرادی‌فرد تا جمعه ١٠ آذر ١۴٠٢ ساعت ١٨:٣٠ در تالار حافظ به روی صحنه می‌رود.