شرایط شرکت دانشجویان، مستندسازان و اعضای صنوف در کارگاه‌های هفدهمین جشنواره «سینماحقیقت» اعلام شد.

چارسو پرس: طبق اعلام روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، به منظور گسترش دانش سینمای مستند و تقویت توانمندی‌های مستندسازان، همزمان با برپایی هفدهمین جشنواره «سینماحقیقت»، کارگاه‌های تخصصی با حضور استادان ایرانی و خارجی در خانه جشنواره برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان می‌بایست واجد یکی از این شرایط باشند:

۱) فیلمسازانی که سابقه ساخت فیلم مستند دارند
۲) اعضای صنوف سینمایی
۳) دانشجویان سینما
۴) هنرجویان دوره‌های سینمایی رسمی

تذکر: اولویت پذیرش با موارد فوق‌الذکر بوده و در صورت ظرفیت خالی در کارگاه‌ها، از سایر متقاضیان با اولویت رشته‌های مرتبط که اقدام به ثبت نام نموده‌اند نیز پذیرش می‌شوند.

همچنین گواهی شرکت در کارگاه‌های جشنواره سینما حقیقت به شرکت کنندگانی که در تمام جلسات حضور داشته باشند، ارائه می‌شود.
مراحل ثبت‌نام:

الف) متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.panel.irandocfest.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و پس از تکمیل فرم ثبت‌نام، نسبت به ارسال آن از طریق سایت مذکور اقدام کنند.

ب) به دلیل محدودیت درظرفیت، پس از ثبت‌نام و ارسال اطلاعات از سوی متقاضیان، ستاد اجرایی نسبت به بررسی شرایط ایشان اقدام و پیامک اختصاصی برای پذیرفته‌شدگان نهایی ارسال خواهد شد.

تذکر مهم: ثبت‌نام اولیه متقاضیان دلیل بر حضور قطعی ایشان در کارگاه نیست و ملاک حضور، دریافت پیامک پذیرش نهایی و کارت بخش کارگاه‌های جشنواره است. متقاضیان می‌بایست نسبت به بند‌های مراحل ثبت‌نام دقت لازم را داشته باشند.

ج) ثبت‌نام‌شدگانی که اسامی آن‌ها به عنوان پذیرفته شده‌ی نهایی اعلام می‌شود، می‌بایست ظرف مدت سه روز کاری مبلغ (۰۰۰/۰۰۰/۲) دو میلیون ریال به شمار شبای ۲۹۰۶۱۰۰۰۰۰۰۰۷۰۰۷۹۳۵۲۳۲۱۱ IR نزد بانک شهر شعبه شهید قندی به نام مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی واریز کرده و رسید آن را به آدرس ایمیل Pazhohesh@defc.ir ارسال و ثبت نام خود را تکمیل نمایند. (در صورت انصراف از حضور در کارگاه، مبلغ واریزی مسترد نخواهد شد). علاقه‌مندان از امروز شنبه ۴ آذر تا چهارشنبه ۱۵ آذرماه فرصت ثبت نام دارند.

تذکر: در صورت عدم تکمیل ثبت نام در زمان مقرر، نام متقاضی از لیست پذیرفته‌شدگان نهایی حذف و ستاد اجرایی نسبت به جایگزینی افراد ذخیره اقدام خواهد کرد.

هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» با دبیری محمد حمیدی مقدم از ۲۷ آذر تا ۲ دی ماه برگزار می‌شود.