در بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه، مبلغ ۴۰ میلیون ریال به نمایش‌های راه یافته به بخش سراسری كمک هزینه اجرا پرداخت خواهد شد.

 

سایت خبری تئاتر: دبیرخانه بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه به نمایش‌های راه یافته به جشنواره منطقه‌ای مبلغ ۱۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال و نمایش‌های راه یافته به جشنواره سراسری تا سقف ۴۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال پس‌ از اجرا در جشنواره كمک هزینه پرداخت می كند.

آثار ارسالی كه موضوع آن ها حول محورهای ارزش های دینی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خانواده الگوی ایرانی، ادبیات كهن اسلامی و ایرانی، چشم انداز ایران ۱۴۰۴ بوده و آثاری كه بر اساس خاطرات، رمان و داستان‌های منتشر شده توسط انتشارات سوره مهر با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اقتباس نمایشی شده باشند در اولویت خواهند بود.

طبق اعلام فراخوان جشنواره آثار در دو مرحله منطقه ای و سراسری برگزار می شود و متقاضیان برای حضور در جشنواره (در استان‌ها و تهران)، بایستی مشخصات نمایشنامه مورد نظر را در سایت دبیرخانه مركزی جشنواره‌ها به نشانی www.artfest.ir ثبت و به همراه مدارک خواسته شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به برگزیدگان جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه در بخش‌های نمایشنامه‌نویسی، كارگردانی، بازیگری زن، بازیگری مرد، طراحی صحنه و ساخت موسیقی جایزه اهدا می شود.

جشنواره مناطق تئاتر سوره ماه نیمه دوم مرداد و شهریور ۱۳۹۴ و جشنواره سراسری آن ۱۱ تا ۱۷ مهرماه ۱۳۹۴ برگزار می شود.

 

اخبار مرتبط:

ثبت نام مرحلهٔ منطقه‎ای جشنواره تئا‌تر سوره ماه تمدید شد.

«رابینسون کروزوئه» به دانشجویان تخفیف می دهد

مسابقه نقد نمایش «پاییز» برگزار می شود

حسن معجونی زنگ افتتاح «کامنت» را به صدا درآورد

افتتاح تئاتر «دومینو» در تماشاخانه انتظامی

عکسهایی از نمایش «کامنت» به کارگردانی یوسف باپیری

«تقدیربازان» از هفتم اردیبهشت در تئاتر شهر

بازگشت آل پاچینو به برادوی

نمایش های جدیدی که اجرا می شوند

آخرین مهلت ارسال نمایشنامه به جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی

خواهرخواندگی تماشاخانه سنگلج با کنسرواتوار مسکو

خسرو سینایی «پرواز ایکار» را افتتاح می‌کند

«رابینسون کروزوئه» به ظریف تقدیم شد