باران کوثری در حالی ممنوع التبلیغ و ممنوع الکار است که سه فیلم همزمان بر پرده سینماها دارد.

چارسو پرس: در پدیده جدید در فرآیند تصمیم‌گیری مدیران ارشاد برخی بازیگران در ما‌ه‌های اخیر با حکم «ممنوع‌التبلیغی» مواجه شده‌اند و هر چند فیلم‌های‌شان اجازه اکران عمومی دارد، اما صاحبان این آثار اجاه ندارند در مواد تبلیغی خود از چهره آن‌ها استفاده کنند!

به نقل از فرارو ، باران کوثری یکی از همین بازیگران ممنوع‌التبلیغ است که برای اولین بار تصویرش از پوستر و تیزر فیلم «گیجگاه» حذف شد و در ادامه هم در کنار فاطمه معتمدآریا تبدیل به دو بازیگر ممنوعه فیلم «عامه‌پسند» شدند. همان فیلمی که در اعتراض به این حکم، با پوستر‌ها و تیزر‌های کاملا سفید، پروژه تبلیغاتی خود را پیش برد.

حالا جالب است بدانید فیلم دیگری از باران کوثری هم از این هفته روانه پرده سینما‌ها شده است تا این بازیگر ممنوعه، به‌صورت همزمان سه فیلم در حال اکران داشته باشد.

فیلم «چرا گریه نمی‌کنی؟» به کارگردانی علیرضا معتمدی، یکی از فیلم‌های موفق جشنواره فیلم فجر گذشته بود که ترکیب ویژه‌ای از بازیگران را در اختیار دارد و یکی از نقش‌های اصلی آن را هم باران کوثری ایفا کرده است. باید دید آیا فرآیند تبلیغات محیطی این فیلم هم به‌واسطه حضور این بازیگر با حاشیه مواجه می‌شود یا خیر؟


منبع: سینما اعتماد