طراحان و عوامل نمایش «توافق‌نامه» به کارگردانی کورش سلیمانی که قرار است از ۲۲ آذر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برود، معرفی شدند.

چارسو پرس:  نمایش «توافق‌نامه» نوشته فیلیپ کلودل و کارگردانی کورش سلیمانی از ۲۲ آذر اجرای خود را در تماشاخانه ایرانشهر آغار می‌کند. در آستانه اجرای این نمایش از پوستر آن نیز منتشر شد.

«توافق‌نامه» با بازی (به ترتیب حضور در صحنه) بهنام تشکر، کورش سلیمانی‌ و رامین‌ ناصرنصیر از روز چهارشنبه ۲۲ آذر ساعت ۲۰ اجراهای خود را در سالن ناظرزاده‌ کرمانی آغاز می‌کند.

عوامل این اثر نمایشی عبارتند از نویسنده: فیلیپ کلودل، مترجم: شهلا حائری، کارگردان: کورش سلیمانی، طراح صحنه: سینا ییلاق بیگی، طراح لباس: مژگان عیوضی، طراح گرافیک: مجید کاشانی، طراح نور: رضا خضرایی، عکاس و ساخت تیزر: مصطفی قاهری، گوینده تیزر: منوچهر زنده‌دل، طراح صفحات مجازی: معراج قنبری، انتخاب موسیقی: گلناز نویدان، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: محمدحسن درباغی فرد، گروه کارگردانی: پرستو حق گوی، مجتبی تنها، کاری از گروه تئاتر بیستون.

«توافق‌نامه» که برای نخستین بار در ایران اجرا می شود یک درام اجتماعی است که مسایل مهم انسانی را در فضایی کاملا باورپذیر و گاه طنزآمیز مطرح می کند. ماجرا از این قرار است که ۲ دوست قدیمی و میانسال یعنی دُنی که بازیگری است متوسط و مارتَن که نمایشنامه‌نویسی است ناموفق در آپارتمان خالی و آماده فروش دنی با یکدیگر روبرو می شوند. در انتظار خریدار بین آن‌ ۲ گفت‌وگوها و اتفاقاتی غیرمنتظره رخ می‌دهد. آمدن شخصیت خریدار- دووال- از میانه داستان، موقعیت‌هایِ جدیدی را پدید می‌آورد.