مدیر تالار مولوی گفت: با كمال میل از اجرای عمومی برگزیدگان بیست و دومین جشنواره تئاتر «سوره ماه» در مجموعه مولوی استقبال می‌كنیم.

پایگاه خبری تئاتر: مدیر تالار مولوی با اشاره به اینكه دو سال پیش برگزیده جشنواره تئاتر ماه در این مجموعه اجرای عمومی موفقی را پشت سر گذاشت، تصریح كرد: همواره از آثار برگزیده جشنواره های مختلف تئاتری استقبال می‌كنیم و این اتفاق درباره حوزه هنری نیز روی داده است.


اسدی ادامه داد: البته مدتی است به دلیل برخی تعمیرات و تغییرات سالن مولوی اجرای عمومی ندارد اما این امر موجب نمی‌شود كه آثار به اجرا در آمده در جشنواره ها رصد نشود.

وی با اشاره به مذاكره و مشاوره با مدیران حوزه هنری در بحث اجرای عمومی آثار برگزیده بیان كرد: البته در مرحله اجرای عمومی برگزیده جشنواره تئاتر«سوره ماه» آثار مجدد مورد بازبینی قرار می‌گیرد اما نظر مدیریت محترم مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری و بازبینان و كارشناسان این مجموعه در اولویت قرار دارد.

این مدرس دانشگاه اهداف جشنواره تئاتر «سوره ماه» و تالار مولوی را همسو دانست و گفت: خوشبختانه هر دو میزبانی از جوانان و دانشجویان تئاتری را در اولویت خود قرار داه‌اند و در آینده می‌توانیم شاهد افزایش تعامل بین این دو مجموعه باشیم.

مدیر تالار مولوی گفت: با كمال میل از اجرای عمومی برگزیدگان بیست و دومین جشنواره تئاتر «سوره ماه» در مجموعه مولوی استقبال می‌كنیم.

یادآور می شود بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه 22 تا 29 مهرماه در حوزه هنری برگزار و برگزیدگان در مراسم اختتامیه این جشنواره معرفی خواهند شد.