محمود دولت آبادی که چندی پیش به تماشای نمایش «رام کردن زن سرکش» نشسته بود طی یادداشتی که در اختیار سایت خبری تئاتر قرار گرفته است، از این نمایش تمجید کرد.

 

به گزارش سایت خبری تئاتر/ محمود دولت آبادی: مطلب مفصّلى نوشتم درباره ى نمايش" رام كردن زن سركش" كه متأسفانه به سبب جهل من نسبت به پيچ و خم هاى كامپيوتر گم شد و از دست رفت؛ در آن نوشته شيفتگى خود را ابراز كرده بودم از تماشاى نمايشى بسيار هنر مندانه، شيرين و شاد و به جزييات آن تآتر خوشايند و هنرمندانِ دلباخته ى آن پرداخته بودم؛ از آن جا كه نمى توانم آنچه را يك بار نوشته ام تكرار كنم،خلاصه مى كنم.
 

احساسات و دريافت خودم را از ديدن نمايش و آن خلاصه سخن درخودش نهفته دارد ستايش و تحسين مرا نسبت به همه ى هنرمندان و هنرورزان از خرد تا كلان،همراه دارد.


توانايىٍ فراهم آمدن آن جمع صميمى و دوست داشتنى بازيگران؛ چه دوستانِ متواضعى كه مى شناختم ازپيش، چه جوانانٍ نيروافزايى كه در صحنه جارى بودند و همه عزيز و دوست داشتنى در كار-اجراء .درك بايستگىِ تشكيل گروه نمايش نيز اززمره احساس خرسندى من است كه اميدوارم "گروه تآترمستقل" ادامه يابد و منحصر نماند به همين يك بازى، همچنين  پديد آمدن گروه هاى مشخص ديگر در تأتر كشور ما حتّادرتآتردولتى؛ زيرا تأتر با گروه است كه تأتر مى تواند باشد و ادامه يابد، نه بى گروه.

خواهان توفيق همه ى هنرمندان تأتركشورهستم.

باقدرشناسى-محمود دولت آبادى،بيستم فروردين١٣٩٤خورشيدى-تهران

 

نمایش «رام کردن زن سرکش»

 

 

اخبار مرتبط:

یادداشت‌های مطبوعاتی محمود استادمحمد منتشر می‌شود.

اجرای اپرای «رودابه» در تهران

درخواست اهالی تئاتر از وزیر بهداشت

این سه نمایش را در تماشاخانه استاد انتظامی ببینید

«مترسک خودت باش» به کانون پرورش فکری می‌رود

گزارش تصویری نمایش «هندوانه» کارگردان: رحیم نوروزی

بهروز غریب‌پور: روی صحنه خبری از تک‌خوان زن نیست

خوانش «همه دزد ها دزد نیستند» در اداره تئاتر

مشکل حمید پورآذری برای پیدا کردن سوله

یک هنرمند جوان تئاتر درگذشت