اسامی آثار راه‌یافته به بخش‌ مسابقه‌ ایرانِ سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از سوی هیأت انتخاب اعلام شد.

چارسو پرس: به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، اعضای هیأت انتخاب سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، ۵۲۴ فیلم رسیده به دبیرخانه این دوره از جشنواره را بررسی و در مجموع ۱۳۹ اثر شامل فیلم‌ کوتاه، کودک و نوجوان، تجربی، تلویزیونی، تبلیغاتی، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی، دانشجویی و فیلم بلند را برای حضور در بخش مسابقه جشنواره انتخاب کردند.

بر اساس تصمیم هیات انتخاب ۳۹ فیلم کوتاه، ۱۵ اثر در بخش کودک و نوجوان، ۱۲ سریال، ۱۰ اثر تجربی، ۲۸ پویانمایی تبلیغاتی، ۹ اثر دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی، ۲۳ اثر دانشجویی و ۳ فیلم بلند در این دوره به بخش مسابقه ایران راه یافت.

ناهید صمدی امین، مسعود زین‌العابدین، امیرحسین صالحی، بهنود نکویی و حمیدرضا حافظی به عنوان اعضای هیات انتخاب این دوره از جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران را تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی www.tehran-animafestival.ir اسامی آثار راه‌یافته به بخش مسابقه‌ ایران و بین‌الملل را دریافت کنند.

سیزدهمین دوره جشنواره پویانمایی تهران هم‌چون دوره‌های گذشته در چهار بخش مسابقه، خارج از مسابقه، نمایش ویژه و چشم‌انداز از ۱۳ تا ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ به دبیری محمدرضا کریمی صارمی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

اسامی این آثار اینجا قابل مشاهده است.

///.