بهزاد صدیقی سخنگوی هیأت مدیره بنیاد اکبر رادی گفت: این مراسم به بهانه هفتادوپنجمین سالروز تولد استاد اکبر رادی برگزار می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: بهزاد صدیقی سخنگوی هیأت مدیره بنیاد اکبر رادی گفت: این مراسم به بهانه هفتادوپنجمین سالروز تولد استاد اکبر رادی برگزار می‌شود.

به گفته او؛ در این برنامه حدود ۱۰ دقیقه از نمایشنامه «تانگوی تخم‌مرغ داغ» نوشته رادی به کارگردانی هادی مرزبان نمایشنامه‌خوانی می‌شود. همچنین از یک نمایشنامه‌نویس و یک بازیگر تئاتر تقدیر خواهد شد.

صدیقی اضافه کرد: پخش یک قطعه موسیقی توسط گروه موسیقی گیلان و پخش فیلم و مستندی از استاد رادی از دیگر بخش‌های این برنامه است.

وی ادامه داد:‌ در کنار این کار بخشی از سخنرانی استاد رادی با عنوان «انسان ریخته» پخش می‌شود که قطعه‌ای موسیقی ساخته پیمان سلطانی، صدای استاد را همراهی می‌کند.

بهزاد صدیقی درباره دیگر برنامه‌های این مراسم گفت: دکتر عطاءالله کوپال به عنوان یکی از اعضای هیأت مدیره بنیاد گزارشی را از عملکرد بنیاد رادی در یک سال اخیر ارائه می‌کند. همچنین جمعیت خیریه امام علی (ع) شعری را برای استاد رادی دکلمه خواهند کرد.

او درباره برگزاری دیر هنگام این برنامه که ۹ روز با سالروز تولد اکبر رادی فاصله دارد،‌توضیح داد: برای در اختیار گرفتن سالن دچار مشکل شدیم، به همین دلیل برنامه ما با چند روز فاصله نسبت به سالروز تولد استاد برگزار می‌شود.

این برنامه ساعت ۱۷ تا ۱۹ روز جمعه ۱۹ مهرماه برگزار خواهد شد