فیلم‌های کوتاه و مستند احسان شادمانی که از سال‌ 1385 تا 1400 به تولید رسیده‌اند در قالب مجموعه‌ای به نام «هشت‌ فیلم پریشان» در پلتفرم هاشور به اکران عمومی گذاشته شده‌ است.

چارسو پرس: فیلم‌های کوتاه و مستند احسان شادمانی که از سال‌ 1385 تا 1400 به تولید رسیده‌اند در قالب مجموعه‌ای به عنوان «هشت‌ فیلم پریشان» در پلتفرم هاشور به اکران عمومی گذاشته شده‌ است. وجه تمایز این فیلم‌ها نگاه متفاوتی‌ست که به مقولۀ فرم و روایت در سینمای کوتاه و مستند دارند.

از فیلم مستند «لطفاً غروب نکن» نخستین مستند ساخته شده از اولین خودروی خورشیدی ایران که توسط دانشجویان نخبه دانشکده مکانیک دانشگاه تهران ساخته شده تا مستند 52 دقیقه‌ای «دارالسلام» که روایتی سه ساله در یکی از قدیمی‌ترین گورستان‌های شهر شیراز و جستجوی خرافه‌ها و باورها درباره این گورستان است. تا فیلم «رامخانه» به عنوان آخرین فیلم مجموعۀ «هشت فیلم پریشان» که روایت‌گر سفر ذهنی پسری مطرود و دیوانه در یک بیمارستان اعصاب و روان است. بخشی از حال و هوا و مضماین این فیلم‌هاست.

از جمله افتخارات این فیلم‌ها می‌توان به؛ دیپلم افتخار بخش بین الملل از سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، تندیس بهترین فیلم مستند، هشتمین جشنواره فیلم دانشجویی نهال دانشگاه‌هنر، تندیس بهترین فیلم مستند، ششمین جشنواره فیلم کوتاه سایه بخش دانش‌آموختگان سینما،تندیس بهترین فیلم مستند هشتمین جشن تصویر سال ایران،تندیس چها دوره از جشنواره فیلم کوتاه شیراز، تندیس بهترین تدوین از چهل‌وهشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان،بهترین فیلم هشتمین جشنواره ملی فیلم‌وعکس اردیبهشت، تندیس بهترین فیلم بخش دانش‌آموختگان سینما از هفتمین جشنواره‌فیلم‌کوتاه‌سایه،کاندید بهترین فیلم تجربی در سی‌امین‌جشنواره‌‌بین‌المللی‌فیلم‌کوتاه‌تهران،تندیس بهترین فیلمنامه‌ از پنجاه‌وششمین جشنواره منطقه‌ای‌سینمای‌جوان، تندیس بهترین فیلم تجربی جشنواره‌منطقه‌ای سینمای جوان، تندیس‌بهترین‌فیلم‌تجربی هشتمین‌جشنواره‌سراسری‌دانشجویان‌ایران، بهترین کارگردانی فیلم تجربی جشنواره فیلم کوتاه بوردو فرانسه، تندیس بهترین فیلم تجربی از دهمین جشنواره بین‌المللی دانشجویان ایران، تندیس بهترین تدوین از دهمین جشنواره بین‌المللی دانشجویان ایران، کاندید بهترین فیلم تجربی سی‌وهشتمین‌جشنواره‌فیلم‌کوتاه‌تهران، تندیس بهترین فیلم تجربی از هجدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم نهال، منتخب مرحله ‌نیمه‌نهایی بهترین فیلم کوتاه سال 1400 «فیدان» و ... اشاره کرد.