کارگاه تئاتر زنده در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

 

سایت خبری تئاتر: کارگاه «تئاتر زنده» با همکاری مدرسه تئاتر زنده و خانه هنرمندان ایران از ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران دایر خواهد بود.

 مدرسه تئاتر زنده با همکاری خانه هنرمندان ایران، موسسه تئاتر زنده هلند و بنیاد بین‌المللی تئاتر اینتراکتیو تلاش می‌کند با استفاده از تجربیات تئاتر جهان نظیر تکنیک‌های اینتراکتیو و گسترش دایره اطلاعاتی بازیگران از طریق تجربیات تصویری، صوتی و حرکت هنرجویان را آموزش می دهد.

مدرسه تئاتر زنده به هنرجویان خود روش‌های متفاوت تهیه رزومه بین‌المللی، امکانات شرکت در شبکه جهانی تئاتر و سینما و امکانات متفاوت مشارکت و آموزش در عرصه جهانی را می‌آموزد و به آنها در کاهش دشواری‌های دستیابی به منابع حرفه‌ای برای معرفی خود و عرضه کار هنری‌ یاری می‌رساند.

آموزش‌های مدرسه تئاتر زنده محدود به کار بازیگر و یا کارگردان نیست و سایر زمینه‌های این هنر هم‌چون صحنه‌پردازی، تهیه‌کنندگی، طراحی لجستیک، روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی هنری را نیز مدنظر دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های مدرسه استفاده از حضور آموزشگران به‌نام تئاتر از سایر کشورها در جریان ورک‌شاپ‌ ها است.

کارگاه تئاتر زنده با همکاری مدرسه تئاتر زنده و خانه هنرمندان ایران از ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۱ الی ۱۵ در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

 

اخبار مرتبط:

رونمایی از ترجمه نمایشنامه‌های یعقوبی در کردستان عراق

نمایشی بدون تماشاچی

حسین پاکدل: باهم به کمک هم بیاییم

«شب بازیگر» در تالار وحدت برگزار می شود

تئاتر «رومئو و ژولیت» در تالار محراب اجرا می شود

تئاتر شهر اول اردیبهشت ماه تعطیل است

«خر مهره» روی صحنه تئاتر

تمدید مهلت ارسال متون چهار بخش از جشنواره دانشجویی تئاتر سوره

یادداشت رضا عمرانی برای «ژاک و اربابش»

وزرای دولت روحانی به تماشای «سقراط» نشستند

فراخوان طراحی پوستر دهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان

شب عزت‌الله انتظامی برگزار شد / ناگفته‌هایی از عزت‌الله انتظامی

«جادوگر کوچولو» درباره چگونگی از بین رفتن جادوگرها است

کاریکاتور هفته / تک خوانی زنان در تئاتر