مجید صالحی با اشاره به اینکه بیماری قلبی اش باعث شده مدتی از تئاتر دور بماند حضورش در نمایش «چه میکنه این عادل فردوسی پور» را به صورت پخش از طریق ویدئو پروجکش عنوان کرد.

 

سایت خبری تئاتر به نقل از مهر:  مجید صالحی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر دریاره فاصله گرفتنش از تئاتر در یکی دو سال اخیر گفت: به دلیل ناراحتی قلبی که دارم فعلا نمی توانم در نمایشی حضور داشته باشم چون پزشکان تا تکمیل مراحل درمان بیماری ام بازی در تئاتر را برایم ممنوع کرده اند. در پروژه های سینمایی امکان استراحت وجود دارد اما در تئاتر به دلیل احترامی که برای مخاطبان قائل هستیم هرگز نمی توان کار را تعطیل کرد.

صالحی که این روزها فیلم «استراحت مطلق» را روی پرده سینماها دارد در حاشیه حضور در پشت‌صحنه نمایش «پاییز» درباره همکاری با نادر برهانی مرند بیان کرد: نمایش «پاییز» را بسیار دوست داشتم و به نظرم بازی ها و کارگردانی بسیار روان بود. نمایش در لحظاتی علاوه بر خنده گرفتن از مخاطب می توانست تاثیر روانی مطلوبی روی آنها بگذارد. من پیش از این در نمایش «کابوس های یک پیرمرد بازنشسته خائن ترسو» تجربه همکاری با نادر برهانی مرند را داشتم و قرار بود در نمایش های «مرگ فروشنده» و «پاییز» هم حضور داشته باشم که متاسفانه باز هم به دلیل ناراحتی قلبی من این امکان فراهم نشد.

وی در پایان درباره اعلام نامش در فهرست بازیگران نمایش «چه میکنه این عادل فردوسی پور» توضیح داد: قرار بود در این نمایش که کاری بسیار جذاب است به عنوان بازیگر روی صحنه حضور داشته باشم. حسین حیدری کارگردان اثر از همکلاسی های دانشگاه من بوده است به همین علت علاقمند بودم در نمایشش حضور داشته باشم اما متاسفانه به دلیل بیماری امکان حضور زنده روی صحنه نداشتم به همین دلیل حضور من در این نمایش از طریق ویدئو پروجکشن و به صورت تصاویر از قبل ضبط شده خواهد بود.

 

اخبار مرتبط:

فراخوان بیست و دومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان‎ منتشر شد

فراخوان دهمین جشنواره بین­ المللی تئاتر خیابانی مریوان منتشر شد.

معاون‌ هنری به وعده هایش عمل نکرد

حال تئاتر البرز خوش نیست

اجرای ویژه «پرواز ایکار» با تخفیف 40 درصدی

اعتراض سیروس ابراهیم‌زاده به خوانش یک نمایشنامه

سه روایت از بمب‌گذاری در حرم امام رضا(ع)

کتاب «ده طراح صحنه» در ایده رونمایی می‌شود

حمید سوریان چه تئاتری را تماشا کرد؟

اپرای سعدی سرانجام مجوز اجرا گرفت

انتشار فراخوان مسابقه پوستر و عکس جشنواره تئاتر دانشگاهی

«چه میکنه عادل فردوسی پور» در نیاوران روی صحنه می رود

چه کسی جایزه 10 هزار دلاری نمایشنامه نویسی را برد؟