روح‌اله زندی فرد (عضو دبیرخانه و مسئول ستاد خبری جشنواره تئاتردانشگاهی) گفت: تالار مولوی مانند چند دوره گذشته غائب بزرگ جشنواره تئاتر دانشگاهی است

 

به گزارش سایت خبری تئاتر به نقل از ایلنا: روح‌اله زندی فرد گفت: تالار مولوی مانند چند دوره گذشته غائب بزرگ جشنواره تئاتر دانشگاهی است و از سوی دیگر به‌رغم حمایت‌های بی‌دریغ مهندس شفیعی(مدیرکل هنرهای نمایشی) امید چندانی به دریافت کمک از مجموعه تئاترشهر نداریم. نکته دیگر اینکه وقتی قصد مذاکره با مسئولان تالار وحدت را داشتیم به ما گفتند باید 50 میلیون تومان وجه نقد به عنوان اجاره بها به آنها پرداخت کنیم که به این ترتیب باید برای داشتن تالار وحدت کمک هزینه 100 گروه نمایشی شهرستانی را به عنوان اجاره بها به آنها پرداخت می‌کردیم.

او تصریح کرد: گرچه امکان حمایت مالی از جشنواره برای مسئولان وزارت ارشاد وجود نداشت اما سعی کردیم از حمایت‌های مشورتی آنها برخوردار شویم که در همین رابطه چندین جلسه با مدیرکل هنرهای نمایشی برگزار کردیم. همچنین نشستی با آقای نوش‌آبادی، سخنگوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم اما متاسفانه هرچه تلاش کردیم با معاون امور هنری نشستی برگزار کنیم؛ میسر نشد.

زندی‌فرد خاطرنشان کرد: برای برگزاری این جلسه سه بار از طریق روابط عمومی معاونت امور هنری و یک‌بار با تلفن شخصی آقای مرادخانی تماس گرفتیم اما متاسفانه حتی یک دقیقه هم در اختیار جشنواره تئاتر دانشگاهی نگذاشتند؛ درحالی‌که قطعا می‌توانستند در بحث‌های مشورتی و ظرفیت‌هایی که در اختیار دارند؛ به ما کمک کنند.

 

اخبار مرتبط:

فراخوان بیست و دومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان‎ منتشر شد

فراخوان دهمین جشنواره بین­ المللی تئاتر خیابانی مریوان منتشر شد.

معاون‌ هنری به وعده هایش عمل نکرد

حال تئاتر البرز خوش نیست

اجرای ویژه «پرواز ایکار» با تخفیف 40 درصدی

اعتراض سیروس ابراهیم‌زاده به خوانش یک نمایشنامه

سه روایت از بمب‌گذاری در حرم امام رضا(ع)

کتاب «ده طراح صحنه» در ایده رونمایی می‌شود

حمید سوریان چه تئاتری را تماشا کرد؟

اپرای سعدی سرانجام مجوز اجرا گرفت

انتشار فراخوان مسابقه پوستر و عکس جشنواره تئاتر دانشگاهی

«چه میکنه عادل فردوسی پور» در نیاوران روی صحنه می رود

چه کسی جایزه 10 هزار دلاری نمایشنامه نویسی را برد؟