بنفشه ریاضی، دستیار کارگردان فیلم «شب داخلی دیوار» با انتشار ویدئویی از پشت صحنه این فیلم نسبت به انتشار غیرقانونی آن فیلم واکنش نشان داد.

چارسو پرس: بنفشه ریاضی، دستیار کارگردان فیلم «شب داخلی دیوار» با انتشار این ویدیو نوشت:

این فقط چند ثانیه از پشت صحنه “شب،داخلی،دیوار” است. لحظاتی قبل از شروع یک پلان در روزهای سرد بومهن.

من هیچ وقت روزهای سخت فیلمبرداری رو یادم نمیره. روزهای سخت و بسیار شیرین. هیچ وقت صدای نفس نفس زدنای علی تا مرز خفگی، صدای فریادهای لیلا برای پیدا کردن طاها، زخمایی که پشت شیر حموم افتاد رو دستای علی و صدای برخورد استخون هاش با کف زمین حموم،التماس لیلا و لحظه ای که تو ون بچشو دید ولی نتونست بره سمتش، صدای “بسم الله الرحمن الرحیم”  آقای جلیلوند تو بی سیم برای گرفتن پلان شورش و آتش سوزی پاترول در کارخانه که حتی اگه یک هنرور اشتباهی می کرد دیگه نمی شد تکرار کنیم، گریه های لیلا و مظلومیتش، چشمای علی که سرخ می شد از فشار زیاد، لرزیدنش تو سرما و مهره های کمرش که راحت میشد شمردشون، لحظه ی تصادف ون و حضور ارشا که دیگه بینمون نیست، اشک هایی که همه عوامل پشت دوربین برای علی (ها) و لیلا (ها) می ریختیم و بعد از کات دادن هر کسی به گوشه ای میرفت … و خیلی لحظات دیگه …

یادم نمیره عشق علی به لیلا رو که فقط عشق میتونه آدم رو زنده نگه داره حتی وقتی دیگه هیچ امیدی برای ادامه دادن وجود نداشته باشه .من یادم نمیره رنجی که تک تک عوامل این فیلم برای این قصه کشیدن و لذتی که از این رنج بردیم رو.

خدا رو شکر میکنم برای بودن در لحظه به لحظه این پروژه کنار آدمایی که یکی از دیگری عزیزتره.

و شکر میکنم کنار کسی دارم سینما رو یاد میگیرم که از هیچ فریمی به سادگی نمیگذره و لحظه ای در ساختن فیلمش عشق و احترام به مردم رو فراموش نمیکنه.

ای کاش این فیلم روی پرده سینما دیده میشد…

 

///.