معاون اداره‌کل هنرهای نمایشی با اشاره به گفتگوهایی که با مصطفی عبدالهی پیش از بستری شدن در بیمارستان برای اجرای نمایش «در اعماق» انجام شده بود، تأکید کرد نوبت اجرای وی محفوظ است.

 

سایت خبری تئاتر: پیمان شریعتی معاون مدیر کل هنرهای نمایشی درباره نوبت اجرای عمومی نمایش «در اعماق» به کارگردانی مصطفی عبدالهی به خبرنگار مهر گفت: پیش از اینکه آقای مصطفی عبدالهی در بیمارستان بستری شود با آقای مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی گفتگوهایی را برای اجرای عمومی نمایش «در اعماق» داشت و مدیرکل هنرهای نمایشی در این زمینه اعلام آمادگی کرد.

وی تأکید کرد: هیچ تغییری در وضعیت و نوبت اجرای عمومی نمایش «در اعماق» ایجاد نشده و نوبت اجرای عمومی این اثر با کارگردانی آقای مصطفی عبدالهی محفوظ است.

شریعتی یادآور شد: آقای عبدالهی به محض اینکه به ما اعلام کند که آمادگی کارگردانی نمایش را دارد، سالن در مجموعه تئاتر شهر در اختیار این هنرمند تئاتر قرار می‌گیرد.

معاون مدیرکل هنرهای نمایشی در پایان با تأکید بر اینکه نوبت اجرای عمومی نمایش «در اعماق» محفوظ است، توضیح داد: قبل از بستری شدن آقای عبدالهی در بیمارستان، قرار شد که وی در مجموعه تئاتر شهر اثر خود را روی صحنه ببرد. این شرایط تغییر نکرده و بعد از ترخیص از بیمارستان، هر زمان که آقای عبدالهی بخواهد سالن در اختیارش قرار می‌گیرد.

مصطفی عبدالهی نمایش «در اعماق» را در سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برد. اجرای عمومی این نمایش این روزها دغدغه مصطفی عبدالهی است زیرا دکورهای این نمایش در یک گاوداری در خارج از شهر تهران نگهداری می‌شود و احتمال تخریب آن‌ها وجود دارد.

 

اخبار مرتبط:

فراخوان چهارمین جشنواره تئاتر شهر منتشر می شود

نمایشنامه «سیمرغ و سهرورد» منتشر شد

کوروش تهامی: عده‌ای خیلی ساده روی ماه‌ها تلاش خط کشیدند

چه نمایش‌هایی در حوزه هنری اجرا می‌شود؟

یک اثر موزیکال ایرانی به اسپانیا رفت

«آژی‌دهاک» بیضایی به پارس‌جنوبی می‌رود

خوانش «اون آقا اون خانم» در تماشاخانه استاد فنی زاده

یادداشت پیمان معادی برای یک نمایش

نقد «رابینسون کروزوئه» در کانون ملی منتقدان تئاتر ایران

نیکول کیدمن به تئاتر لندن می‌آید

بازیگر «نارنجیغ» جای ۶ نفر بازی می‌کند

سیما تیرانداز از تجربه بازی گرفتن از بازیگر خردسال گفت.

بازیگران ناشنوا در گرگان به روی صحنه می روند

22 نمایش در تهران بر روی صحنه است

چهارمین دوره جشنواره تئاتر سه نقطه برگزار می‌شود

خمسه، نادری و خاسب کارگاه آموزشی برگزار می کنند

27 تراژدی نمایشی و کمدی ویلیام شکسپیر در سروش منتشر شد

«ولپن» در تیاتر باران به صحنه می‌رود