هیات‌های سه‌گانه داوری آثار بخش‌های مسابقه تئاتر کودک، مسابقه تئاتر نوجوان و مسابقه تئاتر خیابانی معرفی شدند.

پایگاه خبری تئاتر: در بخش تئاتر کودک داوود کیانیان نویسنده و مدرس تئاتر، رضا فیاضی کارگردان و بازیگر تئاتر و تلویزیون و صدیقه حسن زاده مدیر استیج ایران داوری آثار را بر عهده گرفتند.
 
بخش مسابقه تئاتر نوجوان نیز با حضور داورانی همچون قطب الدین صادقی مدرس، کارگردان و نویسنده تئاتر، بهرام شاه محمدلو مدرس، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر و تلویزیون و پرستو گلستانی بازیگر و کارگردان شناخته شده تئاتر و تلویزیون مرحله داوری خود را پشت سر خواهد گذاشت. داوری آثار بخش مسابقه تئاتر خیابانی را حسن دادشکر بازیگر و کارگردان تئاتر و تلویزیون، مسلم قاسمی و محمد جواد کبودرآهنگی کارگردان و نویسنده
 
تئاتر و تئاتر خیابانی کشور بر عهده گرفتند. بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از سوی داوران کودک و نوجوان همچنین با داوری مردمی مورد ارزیابی قرار می گیرد و برگزیدگان تمامی بخش های داوری در مراسم اختتامیه معرفی می شوند. بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان توسط اداره کل هنرهای نمایشی و با دبیری شهرام کرمی و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از تاریخ 24 تا 30  مهرماه در این شهر برگزار می‌‌شود.