رییس تماشاخانه ایران‌شهر اعلام کرد سالن شماره ۳ این تماشاخانه در قالب بلک‌باکس، با استفاده از تکنولوژی‌های جدید احداث می‌شود.

چارسو پرس: حمید نیلی رییس تماشاخانه ایران‌شهر درباره وضعیت احداث سالن شماره ۳ این مجموعه تئاتری که مهرداد باقری ربیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همزمان با افتتاح پلاتوی تمرین تماشاخانه نوید احداث و راه‌اندازی آن را داد گفت: در حال بررسی طراح‌های سازه‌ای مختلف هستیم و سعی داریم تا جایی که ممکن است سالن شماره ۳ به تماشاخانه ایران‌شهر متصل باشد. پیش‌تر مرحوم رضا حداد به دنبال احداث سالنی در فضایی سمت زمین‌های بازی بوستان هنرمندان بود ولی ما قصدمان این است که با کمک سازمان پارک‌ها و فضاسازی، تمهیداتی در نظر گرفته شود که سالن شماره ۳ به مجموعه متصل باشد.

وی یادآور شد: رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بسیار تمایل دارد که این سالن با تکنولوژی جدید ظرف حدود ۷ ماه احداث شود و یک ساله مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

نیلی با اشاره به این‌که طرح‌های سازه‌ای پیشنهادی به رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ارائه شده است، تاکید کرد: لازمه اجرایی‌شدن این پروژه این است که طرح‌های سازه‌ای توسط رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با توجه به امکانات سازمان بررسی شوند تا مشخص شود کدام‌یک از این طرح‌ها می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن و بهترین شرایط راه‌اندازی شود.

رئیس تماشاخانه ایران‌شهر درباره این‌که سالن جدید بلک‌باکس خواهد بود یا نه، تصریح کرد: مدنظر ما یک بلک‌باکس است زیرا اقبال دوستان تئاتری به بلک‌باکس خیلی بیشتر است.


منبع: خبرگزاری مهر