نمایش «شاعر شهر» به نویسندگی و کارگردانی نشاط میرمهدی به دانشجویان و مخاطبانی که بلیت نمایش را به صورت گروهی تهیه کنند تخفیف می‌دهد.

چارسو پرس:  نمایش «شاعر شهر» به نویسندگی و کارگردانی نشاط میرمهدی و تهیه کنندگی نورالدین ‌حیدری‌ماهر که از ۱۸ بهمن ماه اجراهای خود را در تالار حافظ آغاز کرده است به دانشجویان و مخاطبانی که به صورت گروهی و از ۴ نفر به بالا اقدام به خرید بلیت نمایش کنند، ۴۰ درصد تخفیف می‌دهد. این اقدام در جهت حمایت از دانشجویان و تشویق مخاطبان به دیدن تئاتر انجام می‌گیرد.

حمیدرضا محمدی، امیرحسین طاهری، حامد ‌مهدی‌نژاد، ندا ‌قهرمانپور، آتنا ‌نیکنام، سورن ‌بیات بازیگران این اثر نمایشی هستند.

«شاعر شهر» به دانشجویان تخفیف می‌دهد/ گروهی تئاتر ببینید

 در خلاصه داستان نمایش «شاعر شهر» آمده است: استوار لومن بعد از شش سال جنگیدن و اسارت به خانه اش برمی‌گردد. به شهری که حالا دیگر پذیرای او نیست. او که قبل از دوران جنگ شاعر مشهور شهر بوده، به دنبال خانواده و دخترش می‌رود و سعی می‌کند برای اثبات خودش هاله شاعری‌اش را پیدا کند، اما مردم شهر وجودش را منکر می‌شوند تا جایی که او را به جرم دزدی به دادگاه می کشانند و محاکمه می‌کنند ...

این اثر نمایشی تا ۲۵ اسفند هر شب ساعت ۱۸:۱۵ در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

میرمهدی مرداد و شهریور ۱۴۰۱ نمایش «وقتی جنگ چهره زنانه ندارد» را براساس کتابی به همین نام نوشته سوتلانا الکساندرونا الکسیویچ در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه برده بود.