جلسه هیات مشاوران بنیاد محمود استادمحمد با هدف بهتر برگزار شدن نخستین دوره جایزه نمایشنامه‌نویسی این هنرمند تئاتر برگزار شد.

 

سایت خبری تئاتر: جواد عاطفه، سخنگوی بنیاد محمود استادمحمد با اعلام این خبر گفت: روز گذشته هیات مشاوره بنیاد استادمحمد با هدف شنیدن نظرات دوستان‌،همراهان و همکاران محمود استاد محمد برای هرچه بهتر برگزار کردن جایزه نمایشنامه‌نویسی محمود استاد محمد برگزار شد، تا این نظرات پس از طرح در جلسه هیات مدیره به تصویب برسد.

او گفت: در این جلسه که در دفتر بنیاد استاد محمد برگزار شد، دکتر فرین دخت زاهدی‌، رویا نونهالی‌، حسن ملکی‌، علی عابدی‌، محمدرضا الوند‌، روزبه حسینی‌، حمید پورآذری‌، بهزاد صدیقی رضا آشفته‌ و سعید طباطبایی دبیر جایزه‌، پرستو گلستانی و مانا استاد محمد حضور داشتند.

عاطفه گفت: فراخوان جایزه نمایشنامه‌نویسی خرداد ماه اعلام می‌شود و نهایتا خود جایزه در آبان ماه سال 1394 و در سالروز تولد ایشان برگزار می‌شود. جایزه دو بخش دارد. بخش نمایشنامه‌های اول و نمایشنامه‌هایی که توسط نمایشنامه نویسان باسابقه‌تر نوشته شده‌اند.

او افزود: تمام تلاش بنیاد در برگزاری این جلسات این است که بتواند آراء و نظرات کسانی که دوست و همراه مرحوم استاد محمد بوده‌اند را بگیرد تا بتواند جایزه را به بهترین شکل ممکن برگزار کند.بر همین مبنا از موضوعاتی که در جلسه مشاوران بنیاد مطرح شد موضوع ضرورت برگزاری این جایزه و همچنین تعریف هویت و تفاوت‌های آن با دیگر جایزه‌های نمایشنامه نویسی و ادبی بود.

 اعضای بنیاد محمود استادمحمد شامل ‌، مدیا کاشیگر‌، مسعود جعفری جوزانی‌، پرستو گلستانی‌، مانا استادمحمد و جواد عاطفه هستند.

 

اخبار مرتبط:

برگزاری‌ کارگاه تخصصی «طراحی صحنه» توسظ بنیاد رودکی

آخرین وضعیت پزشکی مصطفی عبداللهی

برپایی کارگاه تئاتر اینتراکتیو کار مشترک ایران و هلند

خوانش«بازی استریندبرگ» به مناسبت تولد استاد حمید سمندریان

جنتی: پای مجوزهای وزارت ارشاد ایستاده‌ام

اجرای نمایش «روزی قاصدک‌ها می‌آیند» در ارمنستان

تمرینات «سه جلسه تراپی» آغاز شد

اجرای اپرای سعدی آغار شد

فراخوان مسابقه طراحی پوستر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

نهمین جشنوارة سراسری «تئاترهای کوتاه» ارسباران فراخوان داد

حضور انتشارات نمایش با 8 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب‎

معتمدآریا به تماشای اپرت «رودابه» نشست.