کارگردان نمایش «پاییز» دلایل پایان زودهنگام اجراهای این نمایش را تشریح کرد.

 

سایت خبری تئاتر به نقل از ایلنا:  نادر برهانی مرند با بیان اینکه نمایش «پاییز» دو ماه اجرای خوب را تجربه کرد، درباره دلایل تصمیم گروه به توقف اجراها گفت: قرار بود این نمایش 10 روز دیگر روی صحنه باشد اما ادامه کار به دلیل برنامه‌های بازیگران تقریبا امکان‌پذیر نیست. امیر جعفری در این مدت؛ حضور مقابل دوربین فریدون جیرانی را تجربه کرد که به دلیل تغییر لوکیشن فیلم به خارج از تهران نمی‌تواند روی صحنه باشد. احمد کاوری هم مقدمات پیش تولید فیلم جدید خود را می‌چیند و علی صالحی هم به همین ترتیب مشغله دارد که نمی‌توان آن  را بهم زد.

کارگردان نمایش «مرگ فروشنده» به یکی دیگر از عومل این تصمیم اشاره کرد و گفت: حدود 70 روز اجرای مستمر این نمایش برای کل عوامل گروه از جمله خود من خسته‌کننده شده و به همین دلیل مخالفتی با پایان زودهنگام اجراها نداشتم. به همین دلیل روزهای پنجشنبه و جمعه در دو نوبت به صحنه می‌رویم که چهار اجرای پایانی نمایش «پاییز» خواهد بود.

این هنرمند در انتها از تصمیم خود برای اجرای نمایش «زمستان» خبر داد و اظهار کرد: به اجرای نمایش «پاییز» و «زمستان» به همان ترتیبی که در ذهن داشتم فکر می‌کنم. یعنی تماشاگران در نوبت اول به تماشای «پاییز» با همان ترکیب قدیمی بنشینند و سپس ده سال بعد همان خانواده را در اجرای «زمستان» شاهد خواهیم بود.

نمایش «پاییر» به کارگردانی نادر برهانی مرند فقط روزهای پنجشنبه و جمعه (10 و 11 اردیبهشت ماه) دو نوبت17:30 و 19:30 در موسسه فارسی زبانان اکو روی صحنه می‌رود.

 

اخبار مرتبط:

فرخوان فستیوال «مونولیو» منتشر شد

جایزه نمایشنامه‌نویسی محمود استادمحمد برگزار می‌شود

از نمایشنامه نادر برهانی‌مرند رونمایی شد

کوروش نریمانی: فضای مجازی فردیت هنرمند را گرفت

فراخوان بخش تئاتر سومین یادواره ملی «طلوع خرداد» منتشر شد

معرفی استان‌های میزبان جشنواره مناطق تئا‌تر «سوره ماه»

سعید اسدی دبیر جشنواره سی‌ و‌ چهارم تئاتر فجر شد

عکسهایی‌ از اپرای عروسکی سعدی به کارگردانی بهروز غریب پور

«ده طراح صحنه» نوشته پیام فروتن رونمایی شد