نمایشنامه «زن و شوهری با قامت متوسط» توسط رضا فیاضی در پلاتوی بنفش خوانش می شود.

 

سایت خبری تئاتر:  رضا فیاضی، از نمایشنامه خوانی نمایشنامه «زن و شوهری با قامت متوسط» با اجرای جمشید جهان‌زاده و فرزانه نشاط‌خواه خبر داد.

وی با تصریح بر فعالیت تئاتری خود در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و انتشار نمایشنامه‌های کودکش در این مرکز گفت: گاهی نیاز هست از این حال و هوا در بیایم. دو نمایشنامه بزرگسال نوشتم که یکی «لیرناشاه» و برنده نمایشنامه‌خوانی تالار مولوی است که قرار است هادی مرزبان آن را کارگردانی کنند.

شاعر «آسیه آباد» با اذعان به دغدغه‌های کارگردانی خود گفت: به دعوت آقای هودی، مدیریت پلاتو بنفش نمایشنامه‌ای دو نفری «زن و شوهری با قامت متوسط» را در قالب نمایشنامه‌خوانی کارگردانی کرده‌ام. وی این اثر را نمایشی دو نفره با اکت بسیار می‌باشد و از مذاکره به دکتر سرسنگی، مدیریت خانه هنرمندان برای اجرای عموم در سالن انتظامی این مجموعه خبر داد.

وی همچنین در راستای برنامه‌های شب شعر خود در اماکن مختلف همانند خانه سینما و تئا‌تر، نسبت به برگزاری یک برنامه شب شعر در خانه هنرمندان در ماه اردیبهشت با اجرای شاعران شناخته شده و بازیگران شاعر ابراز امیدواری کرد.

نمایشنامه «زن و شوهری با قامت متوسط» داستان زن و شوهری است که در رویاهای خود به سر می‌برند و تمام روند زندگی و گذر زمان آن به شکل نمایشی روی صحنه شکل می‌گیرند. این برنامه شنبه 12 اردیبهشت در پلاتوی بنفش واقع در خیابان بهار شیراز، پلاک 140 اجرا خواهد شد.

 

اخبار مرتبط:

فرخوان فستیوال «مونولیو» منتشر شد

جایزه نمایشنامه‌نویسی محمود استادمحمد برگزار می‌شود

از نمایشنامه نادر برهانی‌مرند رونمایی شد

کوروش نریمانی: فضای مجازی فردیت هنرمند را گرفت

فراخوان بخش تئاتر سومین یادواره ملی «طلوع خرداد» منتشر شد

معرفی استان‌های میزبان جشنواره مناطق تئا‌تر «سوره ماه»

سعید اسدی دبیر جشنواره سی‌ و‌ چهارم تئاتر فجر شد

عکسهایی‌ از اپرای عروسکی سعدی به کارگردانی بهروز غریب پور

«ده طراح صحنه» نوشته پیام فروتن رونمایی شد