صحبت های مجید برزگر درباره دادگاه همسرش «لیلا نقدی پری» مدیر هنری و طراح صحنه و لباس را بخوانید.
چارسو پرس: در  میزگرد این هفته برنامه «خط فرضی» کیوان کثیریان کارشناس، به همراه مجید برزگر و بهنام بهزادی دو فیلمساز درباره ماهیت سینمای مستقل گفت وگو کردند.

در بخشی از میزگرد مجید برزگر گفت: همسر من به خاطر بی‌حجابی به دادگاه احضار شد. در دادگاه قاضی عکسی را نشان داده بود. عکس ایشان نبود. طبیعی است که معترض شد که این من نیستم. گفتند این تشخیصش با ما است و چون قبول نکرده بود بازداشتش کردند. با من تماس گرفت که وثیقه بیاور. من رفتم گفتم آقای قاضی عکس را نشان بدهید. عکسی را که هیچ ربطی به همسر من نداشت نشان داد. گفتم ایشان همسر من نیست. گفت تشخیصش با من نیست. گفتم خودش اینجاست این عکس اصلا شباهتی به ایشان ندارد. می‌گوید آن به تو مربوط نیست! منطق را ببینید! هرچه ما می‌گفتیم خودش اینجاست، این هم عکس، شبیه نیست، می‌گفت تشخیص با ماست. خب پس ما دیگر چه بگوییم؟ وثیقه گذاشتیم و بیرون آمدیم.

او افزود: یعنی هیچ راه دیگری نبود غیر از اینکه گلاویز شویم. مثل این می ماند که الان بگویند فیلم «به رنگ ارغوان» بهنام بهزادی خیلی خوب بود، بهزادی بگوید: من نساختم، بگویند تشخیصش با ما است؛ تو چه چیزی ساخته‌ای؟ خب از کجا وارد بحث شویم؟ منطق کجاست؟ گفت‌وگو کجا شکل می‌گیرد؟ هیچ چیزی وجود ندارد.
منبع: روزنامه اعتماد