نمایش «گروفالو» به کارگردانی سید آرش شریف زاده از 15 اردیبهشت در فرهنگسرای ابن سینا روی صحنه می رود.

 

 

به گزارش سایت خبری تئاتر از روابط عمومی گروه: این اثر نمایشی تا کنون هفت جایزه دومین جشنواهر تئار شهر، هفت جایزه از جشنواره کودک عسلویه  ، برنده سه جایزه از جشنواره بین المللی کودک و نوجوان همدان  و نماینده ایران در بخش کودک و نوجوان جشنواره تونس را در پرونده کاری خود دارد و داستان بچه موشی خیالباف و تنبل را نمایش می دهد.

پدر و مادر بچه موش نقشه ای می کشند که او خود به جنگل رفته و غذایش را خودش پیدا کند .در راه روح پدر بزرگ به کمکش می آید تا او را از شر حیوانات درنده نجات دهد .اما در این میان اتفاقات  خیلی عجیبی  برایش می افتد.

نمایش گروفالو نوشته بهرام جلالی پور است که آن را بر اساس داستانی از جولیا دونالدسون نوشته و آرش شریف زاده آن را کارگردانی کرده است. اشعار این نمایش را مهدی فرشیدی سپهر سروده است.

در این نمایش آرش شریف زاده ، سعید حاجی میری، مژگان منتصریان ، آرزو یعقوبی و مصطفی دارابی ایفای نقش می کنند و در گروه کارگردانی خشایار پیرعلمی به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز ،طراحی صحنه و لباس ریحانه مطهری  ،موسیقی : فرید نوایی همکاری می کنند.

گروفالو اردیبهشت و خرداد ماه هر روز ساعت 16 در فرهنگسرای ابن سینا (شهرک غرب) میزبان عموم خانواده هاست و شماره تلفن 09214860389 برای رزرو اجرا اعلام شده است.

 

اخبار مرتبط:

فراخوان چهارمین جشنواره تئاتر شهر منتشر شد+فرم فراخوان

یاداشت بهزاد فراهانی درباره نمایش «رام کردن زن سرکش»

وزیر راه به تماشای اپرای عروسکی «سعدی» نشست

تئاتر جدید رحمانیان آماده اجرا می‌شود

مرتضی خمسه‌ای در بیمارستان بستری شد

«زن و شوهری با قامت متوسط» خوانش می‌شود

«موبایل مرد مرده» وارد بازار کتاب شد

بازبینی مرحله دوم جشنواره دانشگاهی در اداره تئاتر

ترجمه ۱۲ نمایش‌نامه ارمنی به فارسی

معرفی‌برگزیدگان جشنواره تئاتر دانشگاهی بخش مناطق/ رییس جشنواره نیامد

چه نمایش‌هایی در تهران روی صحنه است؟

کف سالنِ «حافظ» موزاییک شد!