کانون نمایش‌نا‌مه‌نویسان خانه‌ی تئاتر ایران به مناسبت هفته‌ی بزرگ‌داشت روز جهانی تئاتر سمینار نمایش‌نامه‌نویسی و توسعه را عصر روز دوشنبه‌ 14 اردی‌بهشت‌ ماه جاری از ساعت 17 تا 20 در تالار کنفرانس خانه‌ی هنرمندان ایران برگزار‌می‌کند .

 

به گزارش سایت خبری تئاتر: در این سمینار فرهاد مهندس‌پور و علیرضا نادری در این خصوص به ایراد سخن می‌پردازند و سپس به همراه‌ اعضای هیئت‌ مدیره‌ی این کانون ( محمد امیریاراحمدی، بهزاد صدیقی، شهرام کرمی، سلما سلامتی، آندرانیک خچومیان، اصغر نوری‌، تهمینه محمدی)  و سایر نمایش‌نا‌مه‌نویسان به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

بر اساس این گزارش، پیش از این، کانون نمایش‌نا‌مه‌نویسان خانه‌ی تئاتر ایران در سال‌های گذشته به همین مناسبت سمینارهایی با موضوع نمایش‌نا‌مه‌نویسی و حقوق شهروندی، نمایش‌نا‌مه‌نویسی و امنیت، نمایش‌نا‌مه‌نویسی و سکوت، نمایش‌نا‌مه‌نویسی و حقوق صنفی را برگزارکرده‌بود.

کانون نمایش‌نا‌مه‌نویسان خانه‌ی تئاتر ایران از جامعه‌ی نمایش‌نا‌مه‌نویسان، کارگردانان، منتقدان‌، دیگر هنرمندان تئاتر‌، دانش‌جویان تئاتر و نمایندگان رسانه‌های جمعی دعوت می‌کند در این سمینار شرکت‌کنند.

لازم به یادآوری است ورود در این سمینار برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

 

اخبار مرتبط:

فراخوان چهارمین جشنواره تئاتر شهر منتشر شد+فرم فراخوان

یاداشت بهزاد فراهانی درباره نمایش «رام کردن زن سرکش»

وزیر راه به تماشای اپرای عروسکی «سعدی» نشست

تئاتر جدید رحمانیان آماده اجرا می‌شود

مرتضی خمسه‌ای در بیمارستان بستری شد

«زن و شوهری با قامت متوسط» خوانش می‌شود

«موبایل مرد مرده» وارد بازار کتاب شد

بازبینی مرحله دوم جشنواره دانشگاهی در اداره تئاتر

ترجمه ۱۲ نمایش‌نامه ارمنی به فارسی

معرفی‌برگزیدگان جشنواره تئاتر دانشگاهی بخش مناطق/ رییس جشنواره نیامد

چه نمایش‌هایی در تهران روی صحنه است؟

کف سالنِ «حافظ» موزاییک شد!