قطعه «آی آدمها» از آلبوم «نیما یوشیج» با صدای استاد شهرام ناظری و موسیقی ارشک رفیعی بر روی شعری از نیما یوشیج پدر شعر نوی فارسی با هدف معرفی این اثر به طرفداران موسیقی منتشر شد.
چارسو پرس: آلبوم موسیقی «نیما یوشیج» پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ منتشر می‌شود و امکان پیش خرید نسخه فیزیکی این اثر به تعداد محدود و در بسته‌بندی نفیس به همراه امضای استاد شهرام ناظری به نام خریدار و نیز ارائه نسخه الکترونیکی مهیا شده است.

علاقه‌مندان با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۰۷۵۱۰۸۰ می‌توانند از شرایط پیش خرید آلبوم موسیقی «نیما یوشیج» مطلع شوند و یا برای ثبت درخواست خود با شماره تلفن‌های ۰۲۱۷۶۲۴۶۲۳۳ و ۰۹۰۱۳۸۷۹۷۳۵ بخش انتشار این اثر موسیقایی در تماس باشند.

قطعات این آلبوم عبارتند از: «آی آدمها»، «برف»، «خانه‌ام ابریست» و «قایق» به آهنگسازی و تنظیم ارشک رفیعی و آهنگ‌های «هست شب»، «داروگ، «مهتاب» و «ری را» به آهنگسازی شهرام ناظری و تنظیم این قطعات نیز بر عهده ارشک رفیعی بوده است. 

تعدادی از نوازندگانی که در آلبوم «نیما یوشیج» به هنرنمایی پرداخته‌اند، عبارتند از: نی: سعید همتیان، ویولن: امین عطایی، محمود عربانی، نوید شعبان‌نژاد، آناهیتا اتحاد، ویولا: داریوش حجازی، الهام عادلی، ویلنسل: کوروش کشاورز، غزاله شیرازی، کیوان حبیب‌زاده، فلوت: پرتو فتاحی، کمانچه: حمیدرضا آفریده، سازهای کوبه‌ای: فرزاد جعفری و ... .