تریلی سیار مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه سفرهای فصلی خود از ۱۷ اردیبهشت میهمان کودکان کرمانی می‌شود.

 

سایت خبری تئاتر: تریلی سیار مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که از سوم اردیبهشت با نمایش «شنل قرمزی» از شهر تاریخی سبزوار کار خود را آغاز کرده بود پس از اجراهای متعدد در شهرها و روستاهای مختلف استان‌های خراسان رضوی و جنوبی از روز ۱۷ اردیبهشت وارد استان کرمان می‌شود.

این تریلی به مدت ۴ روز تا ۲۰ اردیبهشت نمایش «ماهی رنگین کمان» را به کارگردانی احمد تیموری در شهرها و روستاهای مختلف استان کرمان برای کودکان اجرا خواهد کرد.

نمایش «ماهی رنگین کمان» برگرفته از کتاب «ماهی رنگین کمان و غار هیولاهای دریا» نوشته مارکوس فیستر با ترجمه مرضیه شعاع هاشمی بوده که توسط انتشارات کانون منتشر شده است.

این نمایش این‌گونه آغاز می‌شود که یکی از ماهی‌های برکه مریض می‌شود و ماهی رنگین کمان تصمیم می‌گیرد تا دارویی که برای مداوای گوژپشت ماهی است را از سرزمین هیولاها تهیه کند از اینجا سفر او آغاز می‌شود و ...

در این نمایش احمد تیموری، سپیده زینعلی و سحر زینعلی ایفای نقش می‌کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته روز ۱۷ اردیبهشت کودکان شهر کرمان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر میزبان این گروه نمایشی خواهند بود.

همچنین ۱۸ اردیبهشت گروه «ماهی رنگین کمان» در دو منطقه شهر رفسنجان برای کودکان این مناطق نمایش اجرا می‌کنند و در ادامه ۱۹ اردیبهشت نیز میهمان کودکان مس سرچشمه و شهر پاریز خواهند بود.

آخرین برنامه اجرایی این گروه در استان کرمان ۲۰ اردیبهشت در شهرستان انار و منطقه مرکزی روستایی این شهرستان است تا پس از آن بر اساس برنامه‌ی تدوین شده در کتابچه به استان یزد سفر کنند.

پس از اجراهای نمایش در استان‌های کرمان و یزد، فارس و اصفهان مقصد‌های بعدی حرکت تریلی در فصل بهار امسال خواهد بود.

 

اخبار مرتبط:

«دست نیافتنی‌ها»ی علیرضا کوشک جلالی روی صحنه می‌رود

فراخوان چهارمین جشنواره تئاتر شهر منتشر شد+فرم فراخوان

افتتاحیه نمایش «خانه کاغذی» در تئاتر باران

نمایشنامه خوانی «خانه برنارد آلبا» با 10 بازیگر

حمایت هما روستا و آکادمی استاد سمندریان از بی‌سرپناهان

اجرای نمایشنامه‌خوانی «اکوئوس» به کارگردانی محمد یعقوبی

برگزاری نقد و بررسی «تقدیربازان» از منظر روانشناسی

کارگاه «ابزار تئاتربدن» برگزار می شود

سری جدید «مجله تئاتر» پخش می‌شود