«همیلتون» و «بین ریور ساید و دیوانه» به عنوان بهترین موزیکال و بهترین نمایش از سوی انجمن منتقدان تئا‌تر نیویورک انتخاب شدند.

 

سایت خبری تئاتر: نمایش «بین ریور ساید و دیوانه» اثر ادلی گیرگیس است و برنده جایزه پولیتزر هم شده است. نمایش، داستانی تراژدی- کمدی دارد و درباره یک پلیس بازنشسته آفریقایی- آمریکایی است. این نمایش اولین بار تابستان گذشته در تئا‌تر آتلانتیک خارج از برادوی در آمریکا روی صحنه رفت و سپس در تئا‌تر سِکِند اِستیج در برادوی دوباره اجرا شد.
 نمایش موزیکال «همیلتون» اثر لین مانوئل میراندا است و درباره یک پدر روحانی به نام الکساندر همیلتون است. این موزیکال اولین بار در تئا‌تر پابلیک خارج از برادوی روی صحنه رفت و از دو ماه آینده در برادوی در تئا‌تر ریچارد راجرز هم روی صحنه می‌رود. تمام صندلی‌های سالن نمایش در تئا‌تر پابلیک در طول مدت اجرا پر شده و نمایش بسیار محبوب و موفق بود.
 جوایز ویژه انجمن منتقدان تئا‌تر نیویورک به کمپانی تئا‌تر آرس نووا و باب کراولی طراح نمایش‌هایی چون «یک آمریکایی در پاریس»، «مخاطب» و «نورآسمان» اهدا شد. جوایز ۱۹ مه ۲۰۱۵ (۲۹ اردیبهشت ۹۴) در یک میهمانی خصوصی به برگزیدگان اهدا می‌شود. جایزه نقدی بهترین نمایش و بهترین موزیکال ۲۵۰۰ دلار است که بنیان تئاتری لوسیل لورتل آن را به برندگان تقدیم می‌کند.
 انجمن منتقدان تئا‌تر نیویورک متشکل از ۲۳ منتقد است که همه آن‌ها از روزنامه‌ها، مجلات، سایت‌ها و ایستگاه‌های رادیویی این شهر هستند. جایزه بهترین نمایش از سوی این انجمن از سال ۱۹۳۶ میلادی هر سال به نمایش برگزیده داده می‌شود و دومین جایزه تئاتری از نظر قدمت بعد از جایزه پولیتزر برای نمایشنامه است.

 

اخبار مرتبط:

تماشاخانه «دراما» افتتاح می‌شود

معرفی نسخ برگزیده بخش شبیه خوانی جشنواره آیینی سنتی

برگزاری کارگاه آموزش تعزیه‌خوانی در فرهنگسرای خاوران

«در اعماق» از از 27 اردیبهشت‌ماه در تئاتر شهر اجرا می‌شود

«دایره داوود» آماده نمایش شد

تمدید اجرای مونولوگ «همه چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری»

مهلت ارسال متن به بخش مسابقه جشنواره تئا‌تر رضوی تمدید شد

جشن «شب بازیگر» 28 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود

کورش نریمانی نمایش «خانه کاغذی» را افتتاح کرد

گزارش تصویری نمایش «در سوگ کاظم اشتری» کارگردان: سامان پور سلیمانی‎

«رومئو و ژولیت» به تالار محراب می‌آید

سالن‌دارها عوامل تئاتر را برای جذب بیشتر مخاطب تحت فشار می‌گذارند