بازیگر و مجری تلویزیون با اشاره به این که من مسعود فراستی را دوست دارم، چون بعد از ممنوع‌الکاری دومم تغییرات زیادی در زندگی‌ام ایجاد کرد، گفت: من معتقدم آقای فراستی به واژه نقد خیانت کرده است.
چارسو پرس: آرش ظلی‌پور بازیگر و مجری تلویزیون در گفت‌وگوی خود با علی میرمیرانی در برنامه «دوشات» بیان کرد: بعد از گفت‌وگوی من با مسعود فراستی در برنامه «من و شما» افراد زیادی به من تاختند و گفتند تو باید احترام بزرگ‌تر را نگه می‌داشتی اما من معتقدم احترام گذاشتن زمانی زیباست که فرد مقابل هم احترام خودش را نگه دارد. فعل اخلاقی تابع فاعل اخلاقی است. من مسعود فراستی را دوست دارم اما ایشان به من بی‌احترامی کردند. ما در اتاق فکر برنامه «من و شما» برای آقای فراستی سناریویی نوشته بودیم که ایشان برنده سناریو بود. ما قرار بود ایشان را عصبانی کنیم تا ببینیم فردی که سال‌ها نقد انجام داده، خودش تحمل نقد را دارد؟ من ابتدا به لباس ایشان نقد کردم و ایشان هم مزاح کرد و با هم خندیدیم اما در انتها به خشم رسید.


او گفت: من مسعود فراستی را دوست دارم، چون بعد از ممنوع‌الکاری دومم تغییرات زیادی در زندگی‌ام ایجاد کرد. من هر جا ایشان را ببینم جعبه شیرینی می‌گیرم و به دیدن ایشان می‌روم و می‌بوسمش. من هر جا که بروم اعلام می‌کنم ایشان را دوست دارم. اما آقای فراستی به واژه‌ها خیانت کرده است. من معتقدم آقای فراستی به واژه نقد خیانت کرده است.