نمایش "قرار" به کارگردانی سیامک احصایی و بازی علی سرابی و هانیه توسلی قرار است از 23 مهرماه در تالار حافظ روی صحنه برود.

پایگاه خبری تئاتر: سیامک احصایی در این‌باره به خبرنگار مهر گفت: نمایش "قرار" که پیش از این در جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته بود، قرار است از سه‌شنبه 23 مهرماه در تالار حافظ اجرای عمومی خود را آغاز کند.

وی درباره حضور همزمان علی سرابی در این نمایش و "روایت‌های ناتمام یک فصل معلق" به کارگردانی هومن سیدی توضیح داد: در اجرای جشنواره‌ای نمایش ما، حبیب رضایی به عنوان بازیگر حضور داشت اما در اجرای عمومی قرار است علی سرابی به جای او ایفای نقش کند. طبق برنامه ریزی که انجام دادیم سرابی همزمان در یک شب در دو نمایش "قرار" و "روایت های ناتمام یک فصل معلق" به کارگردانی هومن سیدی به ایفای نقش می پردازد که البته این اتفاق با هماهنگی صورت گرفته است. خوشبختانه چون هر دو نمایش در یک سالن اجرا می شوند مشکلی بابت هماهنگی به وجود نیامد و سرابی کاملا در خدمت کار بود.

این طراح صحنه با سابقه تئاتر درباره تغییراتی که نمایش نسبت به اجرای جشنواره پیدا کرده است، گفت: "قرار" نسبت به اجرای جشنواره تئاتر فجر از لحاظ محتوایی و اجرایی تغییر خاصی نکرده است. تغییر بازیگر هم باعث تغییر در نمایش نشده البته در بخش دیالوگ‌ها شاهد تغییرات مختصری هستیم که طبیعی است.

نمایش "قرار" نوشته طلا معتضدی است که داستانی ساده و عاشقانه دارد. در اجرای این اثر نمایشی لیلا مدن‌پور، آرش فصیح، سروناز نانکلی به عنوان گروه کارگردانی، آنکیدو دارش به عنوان آهنگساز و محمدرضا حسین‌زاده به عنوان مدیر تولید همکاری دارند.

هانیه توسلی به خاطر بازی در این نمایش که در بخش مسابقه ایران جشنواره تئاتر فجر اجرا شد، جایزه بازیگری زن را دریافت کرد. علی سرابی از ابتدای سال در نمایش های "مرد بالشی" به کارگردانی محمد یعقوبی و " ترانه های قدیمی" به کارگردانی محمد رحمانیان حضور داشته است.